Hundesvømmehal?
Fra : Jimmy

Dato : 13-01-04 16:12

Hej

Hvor kan man finde hundesvømmehaller (Helst på Sjællland)?

Jeg forestiller mig det er et niche produkt som er nærmest umuligt at
opdrive, men man kunne jo være heldig

Mvh
Jimmy

Fra : Carina Enevoldsen

Dato : 13-01-04 17:00

der er en i holme olstrup http://www.aahundecenter.dk og en i ølsted
http://www.solvang.dk/
Mvh Carina
www.aussies.dk

Fra : Jimmy

Dato : 14-01-04 09:34

"Carina Enevoldsen" <hybrid@aus[fjern]sies.dk> wrote in message
> der er en i holme olstrup http://www.aahundecenter.dk og en i ølsted
> http://www.solvang.dk/

Så vidt jeg kan læse er den første et sted, hvor man efterlader sin hund og
henter den efter kurophold. Det anede jeg ikke man kunne.

Det er link nummer to, der er vinderen - der kan man selv svømme med hunden
til 100 kr per halve time.

Det er ca. 50 kilometer fra mig, så det er perfekt.

Tak til alle for hjælpen.

Mvh
Jimmy

Fra : Pia J

Dato : 14-01-04 09:53

"Jimmy" <nyhedsgruppe2@get2net.danmark> wrote in message

> [...]
og
> henter den efter kurophold. Det anede jeg ikke man kunne.

Nej, det passer nu ikke, for jeg svømmer i Toksværd med mine hunde. Du kan
leje poolen ½ time for 60 kr, 50 hvis du køber 10-turskort.

:Pia

Fra : Jimmy

Dato : 14-01-04 11:25

> og
>
> Nej, det passer nu ikke, for jeg svømmer i Toksværd med mine hunde. Du kan
> leje poolen ½ time for 60 kr, 50 hvis du køber 10-turskort.

Ja det har du da ret i - Jeg kan under Priser se der er Selvsvøm.

Tak for rettelsen,
Jimmy

Fra : Pia J

Dato : 14-01-04 11:31

> Ja det har du da ret i - Jeg kan under Priser se der er Selvsvøm.
>
> Tak for rettelsen,
> Jimmy

Første gang med instruktion var i øvrigt gratis.

:Pia

Fra : Lou

Dato : 14-01-04 15:27

> [...]
> henter den efter kurophold. Det anede jeg ikke man kunne.
>
> Det er link nummer to, der er vinderen - der kan man selv svømme med hunden

Det kan man også i AAhundecenter - der har jeg selv gået med min hund....for 50,-
mvh
Lou

Fra : Susanne Andreasen

Dato : 13-01-04 17:06

Hej Jimmy.
Jeg har lige set en annonce i bladet, " Hunden" og der er et hundecenter ved
Holmegaard og det hedder.
AA Hundecenter.
Klokkergårdsvej15.
toksværd.
4684 Holegaard.
tlf.55562900.
De har både hunde hotel, pension, genoptræningscenter, med svømmehal.
Prøv der.
Hilsen susanne

Fra : Susanne Andreasen

Dato : 13-01-04 17:23

Hej igen.
kunne lige se jeg havde skrevet forkert, det er 4684 Holmegaard.
Undskyld.
Hilsen susanne

Fra : Bettina

Dato : 13-01-04 21:15

Hej

Der skulle være en i vallensbæk, men jeg ved ikke om de har en hjemmeside.

Men adresse og tlfnr. er:
Vallensbæk Hundebad
Gammel Køge Landevej 840
2665 Vallensbæk Strand
Tlf.: 43 54 15 74

Hilsen Bettina

Fra : Bettina

Dato : 13-01-04 21:21

Hej igen

Fandt lige nogle flere:
Helsingør Hundebad
Kongevejen 33
3000 Helsingør
Tlf.: 49 21 15 75

Kvistgård Hundebad & Klippesalon
Lindevangen 11
3490 Kvistgård
Tlf.: 49 17 77 02

Svinninge Hundebad
Torslundevej 33
4520 Svinninge
Tlf.: 59 26 52 47

Snertinge Hundebad & Pension
Kalundborgvej 29
4460 Snertinge
Tlf.: 59 26 86 18

Bittens Hundebad
Torpenvej 5
3050 Humlebæk
Tlf.: 49 19 12 13

Hellegårdens Hundebad
Hellerne 1
4550 Asnæs
Tlf.: 59 65 00 95

Irene's Hundebad
Hvidtjørnevej 6, Vinderød
3300 Frederiksværk
Tlf.: 47 72 17 51

Dosseringens Hundebad
Ewaldsgade 6
2200 København N
Tlf.: 35 39 78 49

Lone's Hundebad
Henningsens Allé 1
2900 Hellerup
Tlf.: 39 61 21 31

Fra : Hybrid

Dato : 13-01-04 21:33

Men desværre er hundebad ikke et sted hvor hunden kan svømme men kun et sted
hvor de kan blivet badet og også tit klippet.
/Carina
www.aussies.dk

Fra : Karina og Christian

Dato : 14-01-04 11:27

"Jimmy" <nyhedsgruppe2@get2net.danmark> wrote in message
[klip]

> Hvor kan man finde hundesvømmehaller (Helst på Sjællland)?

Undskyld, jeg sådan lige bryder ind i din tråd, men jeg er egentlig også
blevet lidt nysgerrig omkring det med hundesvømning. Er der nogen af jer,
der ved, om noget sådant findes i Århus (vi har ikke bil, så det skal ikke
være noget med at skulle køre langt).

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Karina