Hastighedsforøgelse med TDC, hvornår?
Fra : Peter Anskjær

Dato : 13-01-04 16:14

Hej NG
Jeg har en TDC adsl, det er en 1024/256. Den skulle jo gerne blive til en
2048/256 inden 1. marts. Men hvornår sker det? Jeg ringede til TDC for at
høre, hun sagde at det kunne ske med det samme, så skulle jeg bare betale
den nye pris fra nu af. Jeg spurgte så om hun ikke kunne se hvornår det er
planlagt til at ske, det kunne hun ikke. Har de virkeligt ingen anelse om
hvornår det sker, eller vil hun bare ikke ud med det?

Mvh
Peter

Fra : Jekka

Dato : 13-01-04 16:20

> [...]
> planlagt til at ske, det kunne hun ikke. Har de virkeligt ingen anelse om
> hvornår det sker, eller vil hun bare ikke ud med det?

De tager helt sikkert kunderne efterhånden som de kommer til dem (der er jo
MANGE kunder de skal igennem!) - dvs. der endnu ikke er oprettet en konkret
ordre på din hastigheds forøgelse, men de skal jo nok komme til dig... inden
1. marts (som de jo skriver). Væbn dig med lidt tålmodighed

Fra : Nicki Brøchner Niels~

Dato : 13-01-04 18:27

Peter Anskjær wrote:

> planlagt til at ske, det kunne hun ikke. Har de virkeligt ingen anelse om
> hvornår det sker, eller vil hun bare ikke ud med det?

Jeg er sikker på at vist kundeservice viste hvornår det er at de ændre
din hastighed ville de sige det :)

--
Venlig hilsen
Nicki Brøchner Nielsen

Fra : Essox

Dato : 19-01-04 23:01

"Peter Anskjær" <m@ybe.not> skrev i en meddelelse
> [...]
> planlagt til at ske, det kunne hun ikke. Har de virkeligt ingen anelse om
> hvornår det sker, eller vil hun bare ikke ud med det?

vide, at hun kunne gøre det med det samme, og at det ville træde i kraft i
løbet af to timer. Så lang tid skulle der ikke gå, 35min. så kørte jeg med
dobbelt hastighed ( 1024/256 =2048/256) og jeg skulle ikke betale ekstra.
Så for mit vedkommende kan jeg ikke klage.

Fra : Peter Anskjær

Dato : 19-01-04 23:33

"Essox" <essox@NOSPAMprivat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dobbelt hastighed ( 1024/256 =2048/256) og jeg skulle ikke betale ekstra.
> Så for mit vedkommende kan jeg ikke klage.

Det var da godt at høre, jeg vil ringe til dem i morgen og høre om det samme
kan overgå mig.

Mvh
Peter

Fra : Peter Anskjær

Dato : 22-01-04 18:51

> [...]
> dobbelt hastighed ( 1024/256 =2048/256) og jeg skulle ikke betale ekstra.
> Så for mit vedkommende kan jeg ikke klage.

Hej Essox
Du har været heldig, for jeg kunne ikke få dem til at opgradere min
forbindelse uden at jeg betalte den højere ydelse fra nu af, det ville jeg
ikke.

Mvh
Peter