Simkort
Fra : JAH

Dato : 13-01-04 15:28

Ja hej og undskyld, hvis jeg skal et andet sted hen ok?

Jeg har brug for en kopi af mit simkort, kan det lade sig gøre? og hvem
kan??

Jørgen

Fra : Fischer

Dato : 13-01-04 16:00

> Ja hej og undskyld, hvis jeg skal et andet sted hen ok?

Hej. Det er ok.

> Jeg har brug for en kopi af mit simkort, kan det lade sig gøre?

Det kommer lidt an på hvad du mener med en kopi?
Hvis du mener en total kloning, så kan det ikke lade sig gøre med alle kort.
Jeg ved at du ikke kan klone nyere Sonofon kort og måske heller ikke andre
nyere kort.

Og hvis du får dit SIM-kort klonet, kan du kun bruge det ene af gangen. Nr.
2 kort vil blive totalt afvist på mobilnettet.

> og hvem kan??

Ikke nogen officielle steder. Det bliver nok en eller anden hjemme-fusker.
Det kræver noget specielt udstyr.
Men jeg kan ikke hjælpe dig.

Både Sonofon og TDC tilbyder officielle løsninger hvor du kan få 2 kort med
samme nummer - eller i al fald virker sådan.

*Fischer

Fra : Janner

Dato : 13-01-04 16:28

> [...]
>
> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i
adressen.

TDC's dobbeltkort er noget pis ! Man kan ikke bruge WAP + GPRS på kort 2 ,
man kan ikke ændre videre stillings tiden fra kortene til tlf svarren ...
Har lige haft et og droppet det igen

Hygge

Jan

Fra : JAH

Dato : 13-01-04 17:08

Ja jeg har imellemtiden fundet ud af, at TDC har dobbeltkort, men det kan
jeg ikke få, da jeg har duet, og det vil jeg ikke undvære, det er fint til
mit/vores brug.
og jeg kan fint leve med, at de ikke begge kan virke samtidig, det er heller
ikke meningen, jeg har en fastmonteret i bilen, og meningen er så, at når vi
forlader bilen stopper vi den anden i lommen og så skulle vi gerne få
samtalerne derud

Jørgen