Poly ringetoner: Ringenes Herre
Fra : Jim Andersen

Dato : 13-01-04 14:30

Ja, så er det mig igen.

Er der (siden sidste måned da jeg postede sidst) nogen der er faldet over
nogle poly ringetoner til Nokia fra filmen Ringenes Herre

/jim

Fra : Lestat

Dato : 13-01-04 16:01

> Er der (siden sidste måned da jeg postede sidst) nogen der er faldet over
> nogle poly ringetoner til Nokia fra filmen Ringenes Herre

Uden at vide hvordan det lyder til Nokia (om det virker), er der da f.x.
LOTR midi filer her:
http://www.icecavern.net/~qirien/fantasy/lotrmidi.htm

/Morten

Fra : Jim Andersen

Dato : 14-01-04 14:43

Lestat wrote:

> Uden at vide hvordan det lyder til Nokia (om det virker), er der da
> f.x. LOTR midi filer her:
> http://www.icecavern.net/~qirien/fantasy/lotrmidi.htm
>
> /Morten

Tak, men jeg ville godt have nogen fra filmen, ikke Andrea's hjemmelavede
sange.

/jim

Fra : Frederiksen

Dato : 31-01-04 06:28

"Jim Andersen" skrev d. 13-01-04 14:30 dette indlæg :
> [...]
over
> nogle poly ringetoner til Nokia fra filmen Ringenes Herre

wap. Direkte wap-link: wap.freepolytones.net, hvor den er under "newest
ringtones"

http://www.kandu.dk/