DDH`s Hjemmeside.
Fra : Hugo Østergaard

Dato : 21-04-01 08:47

Den Danske Hundeforening har nu fået deres hjemmeside
på nettet. www.ddhfutte.dk se hvad DDH`kan tilbyde alle
hundevenner.
hilsen Hugo.

Fra : J :o\) h n

Dato : 21-04-01 12:38

"Hugo Østergaard" <ddh.dk@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Den Danske Hundeforening har nu fået deres hjemmeside
> på nettet. www.ddhfutte.dk se hvad DDH`kan tilbyde alle
> hundevenner.
> hilsen Hugo.

Det er da en fornem side!.

Jeg ligger et link ind på Nethundeguiden.dk
snarest .

Venlig hilsen
Jhn
www.nethundeguiden.dk

Fra : preben ipsen

Dato : 21-04-01 18:33

hej
jeg vil da håbe at alle Dansk Kennel Klub medlemmer vil tage afstand fra
denne "forening"

preben

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-04-01 19:30

"preben ipsen" <preben@bornholm.org> skrev :

>jeg vil da håbe at alle Dansk Kennel Klub medlemmer vil tage afstand fra
>denne "forening"

Hvorfor det ?
--
jan@stevns.net - www.stevns.net

Fra : preben ipsen

Dato : 21-04-01 22:20

hej
ja man kunne jo komme med mange gode grunde....men mon ikke de fleste kender
dem.
Bare alene det at man kan reklamere med at man har HELE 3 danske dommere og
3 tyske.....jamen hvor får de dem dog fra........og så tillade sig at kalde
en udstilling for Danmarksvinder-udstilling....når man ved at på de
internationale DKK udstillinger er fra 2500 til 3500 hunde tilmeldt hver
gang...med utallige vel-uddannede dommere fra hele verden.
Alene det er nok til at få alarm-klokkerne til at ringe hos mig.

preben

P.S. forøvrigt..hvad har stevns med denne gruppe at gøre??

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-04-01 23:48

"preben ipsen" <preben@bornholm.org> skrev :

>ja man kunne jo komme med mange gode grunde....men mon ikke de fleste kender
>dem.

Jeg kender ikke nogen grunde, derfor mit ?

> [...]
>internationale DKK udstillinger er fra 2500 til 3500 hunde tilmeldt hver
>gang...med utallige vel-uddannede dommere fra hele verden.

Skulle det være en gyldig grund til ligefrem at tage afstand fra DHH,
hvordan startede DKK egentligt ?

Ikk esår'n for at starte nogen religionskrig, men din bemærkning
virkede bare noget hovski-snovski på mig.

>P.S. forøvrigt..hvad har stevns med denne gruppe at gøre??

Aner det ikke - hvorfor tror du Stevns har noget specielt med gruppen
at gøre ? sådan rent bortset fra at der også bor hundeejere hernede.

--
jan@stevns.net - www.stevns.net

Fra : Hugo Østergaard

Dato : 18-05-01 09:30

Det er da dejligt at der også findes almindelige hundeejere, pral kan vi
ikke bruge noget til , da det er hundene det drejer sig om .Stevns du har da
den rette forståelse, det er de folk vi samles om MVH.Hugo
<1334etogcsbuef79tvqe0ii1fo4o92m7el@news.tele.dk>...

Fra : preben ipsen

Dato : 18-05-01 23:41

næææ...pral fører ikke ret langt....men hvem har pralet??
Og naturligvis er det hundene det drejer sig om, hvorfor tror du ikke det
gør det hos dem har hunde i DKK?

preben

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-05-01 05:57

"preben ipsen" <preben@bornholm.org> skrev :

>næææ...pral fører ikke ret langt....men hvem har pralet??
>Og naturligvis er det hundene det drejer sig om, hvorfor tror du ikke det
>gør det hos dem har hunde i DKK?

Jeg ser pral hvis man nedgør nogen der også er nødt til at starte i
det små - præcis som en selv måtte gøre - og når man ligefrem
opfordrer til at tage afstand - så rynker mine øjenbryn sig sgu'

--
jan@stevns.net - www.stevns.net

Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.stevns.net/dkfritidbil