Eksempel på COM objekt som kan kaldes fra ~
Fra : Brian Ipsen

Dato : 13-01-04 14:35

Hej!

Findes der et eller andet et sted et eksempel på et COM-objekt, som kan
kaldes via vbscript ? - Jeg har en stump kode, som jeg gerne vil kunne kalde
fra vbscript (det sender noget info via TCP/IP). I øjeblikket er det lavet
som en console32 program, men selve "core"-delen kan nemt isoleres, der skal
blot bygges et COM interface på, så det kan anvendes fra vbscript (altså
lave et kald til at sende info afsted med - og evt. noget til at læse status
med)...

Anyone ?

/Brian