Skal man skifte eller blive hos CC ?
Fra : Morten Møller Jørgen~

Dato : 13-01-04 12:00

Hej,

Er der ikke nogen der kan give mig lidt feedback på følgende:

Jeg skal have skiftet min ADSL forbindelse her den 21. jan (pga. hastighed)
og så vil jeg høre om jeg burde skifte udbyder? Jeg har IKKE fast telefon og
jeg vil heller ikke have det så det udelukker desværre TDC, da jeg har hørt
at de levere et stabilt og godt produkt!

Priser og sådan det kan jeg selvfølgelig selv sammenligne, men det jeg er
interesseret i er erfaringer mht. stabilitet osv og hvordaner servicen er
hos de forskellige. Jeg bruger primært internettet til news og surf, men jeg
overfører ofte store (100-200MB) filer til og fra min arbejdsserver.

Nogen forslag eller dirkete advarsler?

Mvh.

--
MMJ

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-01-04 12:13

"Morten Møller Jørgensen" <grinder213FUCKSPAM@hotmail.com> skrev
:

> [...]
>jeg vil heller ikke have det så det udelukker desværre TDC, da jeg har hørt
>at de levere et stabilt og godt produkt!

Tjah, der er jo ikke de store valgmulighed, når du ikke ønsker at
have en fastnettelefon.

Den eneste anden udbyder, der kan klare det er Tiscaæi, hvis de
er repræsenteret på din central og det ikke er videresalg af TDCs
forbindelser.

Tiscali fungerer teknisk ganske udmærket, men der er en
administrative problemer, f.eks. med regninger, opsigelse osv.
--
Knud

Fra : S

Dato : 13-01-04 12:18

Morten Møller Jørgensen skrev news:bu0j37$1824$1@news.cybercity.dk
> [...]
hørt
> at de levere et stabilt og godt produkt.

Hvorfor vil du flytte fra CyberCity?

> Nogen forslag eller dirkete advarsler?

Hold dig fra Tiscali, som du ser mange steder på usenet, i forums m.m. har
de ikke nok tilfredse kunder.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 13-01-04 13:23

Morten Møller Jørgensen skrev i et indlæg på usenet:
> Jeg har
> IKKE fast telefon og jeg vil heller ikke have det så det udelukker
> desværre TDC, da jeg har hørt at de levere et stabilt og godt produkt!

Ja - det kører fint - og nej du behøver ikke en fastnet-telefon - du
skal bare have en bærelinie - at den så koster det samme med og uden
telefonen er en helt anden sag

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk