For lav lyd på pc speakerne..
Fra : Lars

Dato : 13-01-04 00:52

Hej

Der er netop opstået et problem med min Fujitsu-siemens amilo 7400 laptop.
Lyden er pludselig blevet ekstremt svag i højtalerne, samt hovedtelefon
udgangen. Jeg har justeret win XP lydmixeren til max på alle kanaler, og alt
ser ud til at være indstillet korrekt. Jeg har samtidig prøvet at køre en
systemgendannelse tilbage til et tidspunkt hvor jeg sidst brugte lyden, og
også endnu længere tilbage, dette hjalp heller ikke. Hvad er der galt? Kan
jeg på nogen måder konstatere noget, ud over at mit lydkort måske er gået
kold? omend det er mærkeligt at det kan spille på meget svagt niveua.

MVH

Lars

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 13-01-04 20:18

"Lars" <_@_dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg på nogen måder konstatere noget, ud over at mit lydkort måske er gået
> kold? omend det er mærkeligt at det kan spille på meget svagt niveua.

.....og du er HELT sikker på at der ikke er en volumen-knap, du har glemt var
der
Det kan jo både være en drejeknap af en slags eller "gemt" i tastaturet ~
"Fn + F1-F12".
Den har vist drillet mange i tidens løb !

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Lars

Dato : 13-01-04 20:53

> [...]
> "Fn + F1-F12".
> Den har vist drillet mange i tidens løb !

Nej, der er ingen ekstern volume, og nej der er heller ingen fn+X volume
regulering.

se manualen her:
http://fsc-pc.de/DokuCD/Manuale/GB/BA_EG/Amilo/EG_Amilo_M7400_FB2I_440-N40003-GB_08-2003.pdf

Som du kan se er der kun en mute funktion.

MVH

Lars

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 13-01-04 21:50

> [...]
http://fsc-pc.de/DokuCD/Manuale/GB/BA_EG/Amilo/EG_Amilo_M7400_FB2I_440-N40003-GB_08-2003.pdf

> Som du kan se er der kun en mute funktion.

LOL - er du klar over hvad der står som forklaring pkt 1 på side 15 af den
manual, du henviser til ?
Volume control......

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Lars

Dato : 13-01-04 22:52

> LOL - er du klar over hvad der står som forklaring pkt 1 på side 15 af den
> manual, du henviser til ?
> Volume control......

okay... det er fandeme pinligt det her.. jeg har aldrig før set den knap...

Jeg siger tusind tak for hjælpen...

MVH

Lars

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 13-01-04 23:03

> okay... det er fandeme pinligt det her.. jeg har aldrig før set den
knap...

> Jeg siger tusind tak for hjælpen...
>

> MVH
>
> Lars

Ja - undskyld - ku' altså ikke lige få vejret....men det var absolut ikke
ondt ment.
Jeg HADER selv når jeg får lavet sådant et nummer....

--
Mvh