Det er hårdt at lave udekatte til indekatt~
Fra : Allan

Dato : 13-01-04 00:41

Hej jeg venter en lille ny ven til min Boris kat. Desværre mistede han sin
lege kammerart her i julen

Så jeg er ved at hente, skaffe, Købe en ny ven til ham.

Boris er normalt en inde /ude kat. Men når der kommer en ny killing skal den
jo ikke ud.

Problemet er at Boris altid har fundet killinger på vejen og inviteret dem
med hjem til mad.

Nu er Boris alene da Luffe er død, Så han har kun sine bekendskaber
tilbage. Og der går ca 14 dage før den lille ny kommer.

Jeg vil gerne lave lidt om så mine katte kun kan komme ud i min baghave, Som
bliver hegnet ind.

Så jeg tænkte at jeg kan ligeså godt spærre ham inde nu som om 14 dage.

Og der går vel ca et halvt år før en killing er klar til det der store
udeliv.

Men da Boris er som han er, Har han åbenbart hentet en ven.Som er en af de
der killinger han kender.

Jeg har lavet en katte sluse i mellem mit bryggers og mit køkken.
Kattelemmen sider i døren ud til det fri fra bryggerset.

Dvs. Jeg har lukket døren, Mellem køkken og bryggers. Så han ikke kan komme
ud.

Boris har selvfølgelig rendt rundt mellem de forskellige vinduer for at se
ud. Men ellers tager han det pænt.

Men jeg gik ud for at hente noget vasketøj, Og der sad Baldur Hans ven.

Er jeg ond ved at holde Boris fra sin ven Baldur, For at få en Nem
sammenføring med den nye Killing.?

Det virker lidt hårdt.

Mvh.
Allan
der tænker for meget.

Men søde er de. kattene

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 13-01-04 00:52

snip snip

> Men jeg gik ud for at hente noget vasketøj, Og der sad Baldur Hans ven.
>
> Er jeg ond ved at holde Boris fra sin ven Baldur, For at få en Nem
> [...]

Du lader da bare Boris få endnu en ven det griber jo om sig

M.v.h.
Lise

Fra : Bente Jepsen

Dato : 13-01-04 06:34

"Allan" <virker@ikke.news> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men jeg gik ud for at hente noget vasketøj, Og der sad Baldur Hans ven.
>
> Er jeg ond ved at holde Boris fra sin ven Baldur, For at få en Nem

Hej Allan

Jeg er bange for at det er den pris du må betale for at gøre det du synes er
rigtigst. Altså bære rundt på den dårlige samvittighed

Som jeg ser det, er det det rigtigste det du gør nu, for så kommer Boris i
hvert fald ikke til at skulle klare to ting på en gang, når nu den lillle
nye kommer.

Så bliver det sikkert mest en positiv oplevelse for ham at få en ny kammerat

Hvornår vil du have haven hegnet ind ? Når først du har fået gjort det, vil
de sikkert synes det er så dejligt at komme derud, at det kan opveje savnet
af at komme længere væk. Da især når du har skaffet Boris en kammerat.

Mange hilsner
Bente

Fra : Helle Larsen

Dato : 13-01-04 12:46

> [...]

> bliver hegnet ind.

> Er jeg ond ved at holde Boris fra sin ven Baldur, For at få en Nem

Ja, SØDE, nemli' .

Nåååååååå, hvor er du sød og tænksom omkring missedyr. Så dig ka' jeg
godt li' Også dig. Jeg har desværre ikke noget svar til dig
omkring det med Boris og Baldur. Jeg ku' selv finde på at være i samme
dilemma. Øv for mange dilemmaer, at jeg også har været og er i.

Når og hvis du finder ud af, hvordan du vil hegne din have ind, gider du
så ikke at skrive til mig om, hvordan og hvorledes, og med hvilken slags
net og hvilken slags stolper og hvor stor indhegning og så'n. ?? Du må
godt skrive privat til mig, da det nok ellers bliver for langt og/eller
svært her ind over. Vi kan jo altid meddele resultaterne til Newsreader.

Vi kan udveksle "manglende erfaringer", hvis du skriver til mig
privat. Hvor bor du ? Vi kan hjælpes ad med at bygge
kattegårde ? Måske ?

Med venlig hilsen
Helle Larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar