ASP Content Management System
Fra : Ukendt

Dato : 12-01-04 23:43

Hejsa,

Har sikkert været oppe mange gange før, men min søgning i nyhedsgruppen gav
ingen resultat.

Hvor kan jeg finde et billigt eller gratis ASP-cms system?

mvh
Michael

Fra : Lars Bachmannn

Dato : 13-01-04 12:27

Michael Bas wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
> ingen resultat.
>
> Hvor kan jeg finde et billigt eller gratis ASP-cms system?

http://www.gayice.is/johann/?view=010113

Her er et der hedder Simple Pages, jeg ved ikke hvor godt det er, men du kan
da prøve det.

Mvh
Lars Bachmann
www.larsbachmann.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-04 16:20

> http://www.gayice.is/johann/?view=010113
>
> Her er et der hedder Simple Pages, jeg ved ikke hvor godt det er, men du
> [...]

Hej Lars,

Tak for tippet, men den er lige simpelt nok. Det godt være lidt mere kød
på...

Mvh
Michael

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 13-01-04 16:34

"Michael Bas" <michaelbas - stofanet.dk> wrote in message

> kan

> Hej Lars,
>
> Tak for tippet, men den er lige simpelt nok. Det godt være lidt mere kød
> på...

Hvad er billigt for dig?
Og hvilke krav stiller du, da det foreslåede er for simpelt?
--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-04 18:19

> Hvad er billigt for dig?
> Og hvilke krav stiller du, da det foreslåede er for simpelt?
> --
>
> Mvh / Regards
> -=< Christian >=-

Krav: funktionel, overskuelig administration, logisk struktur, nem
implementering i eget design.
Billigt: kr. 500-1000,-

Mvh
- Michael Bas

Fra : Nektarios

Dato : 15-01-04 22:08

> [...]
> ingen resultat.
>
> Hvor kan jeg finde et billigt eller gratis ASP-cms system?

Her er et der hedder Aenovo, jeg ved ikke hvor godt det er, men du kan
da prøve det. http://www.aenovo.co.uk