Navngiv disse fisk?
Fra : Thomas (8260)

Dato : 12-01-04 23:26

Hejsa

I julen fangede jeg nogle arter jeg ikke kender. Måske I vil være så
venlige at fortælle mig hvad de hedder?
Der er alle ca. 15-20 cm. Altså nogle små-fisk

Her er de:
<http://www.neumann.dk/foto/dyr/fisk/index.htm#1>

Thomas

PS: Fra Spanien

Fra : Essox

Dato : 13-01-04 11:37

Nr. 2-4-5 er en art Berggylt og nr.3 er en art Fjæsing
de sidste kender jeg ikke.

Fra : Thomas (8260)

Dato : 13-01-04 15:57

Takker.
Måske nogle kan supplerer med de andre arter?

Mvh
Thomas

Fra : ancher bihlet

Dato : 13-01-04 17:34

1. sadin vil jeg tro
> Takker.
> Måske nogle kan supplerer med de andre arter?
>

> Mvh
> Thomas

---

Fra : Knud Erik Nielsen