godt råd med cpu AMD
Fra : JAN

Dato : 12-01-04 21:41

Hej
Hvis cpu er stået af send/aflevere cpu monteret på bundkort (i sokkel +
køler), da der er chance for at gumme dupper kan falde af og så vil AMD ej
modtage cpu til undersøgelse eller ombytning.
De gummedupper er nok til at der ej kan reklameres.

--
Hilsen

JAN M JENSEN

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-01-04 21:50

In article <btv103$1svr$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk>, jan.m.jensen@e-
privat.dk says...

> De gummedupper er nok til at der ej kan reklameres.

Hvor vil du hen?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Olesen

Dato : 13-01-04 17:48

"JAN" <jan.m.jensen@e-privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> modtage cpu til undersøgelse eller ombytning.
> De gummedupper er nok til at der ej kan reklameres.

Jeg kan så fortælle, at de mange hundrede CPU'er
jeg har haft fingre i, har der aldrig har været problemer
med gummidupperne.

Et værre projekt derimod er, at få den originale
Intel-køler af et P4 bundkort....UDEN at hive
CPU'en ud af soklen, selvom låse-armen er spændt.

Fra : TommyF

Dato : 14-01-04 16:26

>Et værre projekt derimod er, at få den originale
>Intel-køler af et P4 bundkort....UDEN at hive
>CPU'en ud af soklen, selvom låse-armen er spændt.
Intet problem, du siger bare at mobo'et er et intergreret del af
cpu'en.

-------
Hvorfor skal man være stille i et vaskeri...
Fordi Bamseline er koncentreret.
--------