hvor finder man Chili!Upload
Fra : Carsten

Dato : 12-01-04 21:29

Tjah, overskriften siger det meste. Hvor finder man Chili!Upload,
har fundet ud af at det er et SUN produkt. men kan altså ikke
finde et sted at hente det.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars Haugaard

Dato : 12-01-04 22:53

http://wwws.sun.com/software/chilisoft/index.html

--
Lars Haugaard
www.MB-Skovservice.dk - træfældning, topkapning, beskæring, rodfræsning

Fra : Carsten

Dato : 16-01-04 19:15

Lars Haugaard wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> http://wwws.sun.com/software/chilisoft/index.html

ok, altså, jeg har downloadet "sun one asp", hvis det er det program du
henviser til.
Jeg tror mit problem er, at jeg ikke helt ved hvad chili"upload er, jeg
troede det var en form for application.

Hvad er det, og hvordan fungerer det. Jeg kan ikke finde nogle oplysninger
på Lars' link.

mvh
Carsten

Fra : Mads Graugaard Hanse~

Dato : 17-01-04 15:29

Carsten wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> [...]
> troede det var en form for application.
>
> Hvad er det, og hvordan fungerer det. Jeg kan ikke finde nogle oplysninger

ChiliUpload er et komponent til SUN one ASP, til at uploade filer med ASP

Dokumentation findes her..

http://docs.sun.com/source/817-2514-10/Ch13_SpicePack68.html

/Mads