S : Vildtkrog
Fra : Tikka

Dato : 12-01-04 21:31

Hej

Jeg har fortrudt mit køb af en vildtkrog
Jeg købte den privat og kan derfor ikke få pengene tilbage.

Krogen står pakket ind og har aldrig været brugt.

Hånd smedet VIRKELIG FLOT. Utrolig mange detaljer.
Motiv af krondyr. Mange snoet jern på kryds og tværs.......

Billede kan sendes pr. mail
Hvis du skriver til mig privat og ikke i nyhedsgruppen evt. begge dele.

Nyprisen er 750 kr. jeg vil sælge den for 450 kr.

Mvh. Tikka

Fra : Mars

Dato : 13-01-04 15:42

Hej

Jeg vil da gerne se et billede af den !!

Mvh

Martin
mars@reefers.dk

Fra : Freddy madsen

Dato : 08-02-04 16:41

jeg vil gerne se et billed før evnt. køb