Ny telefon, unlock og garanti!
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 12-01-04 17:53

Har netop købt en Nokia 3200 hos Orange i Aalborg.
Den er desværre låst, som mange andre. Men så jeg ikke i TV på et tidspunkt,
at garantien ikke bortfalder hvis man unlocker telefonen? Mener det var i
kontant. Eller hvordan forholder det sig?
Har der kørt nogle sager om emnet, så man evt. har noget dokumentation at
vise Orange, hvis der mod alt forventning skulle ske noget inden for det
første halve år?

--
Thomas Buus
GSXR 250

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-01-04 17:57

Thomas Buus Andersen skrev:

> [...]
>vise Orange, hvis der mod alt forventning skulle ske noget inden for det

Jeg plejer at henvise de kunder der stiller det spørgsmål til
http://www.fi.dk/priser/mobilpriser/mobiltelefon/reklamationsret/

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!