ADSL udbyder
Fra : Johnny

Dato : 21-04-01 00:52

hvilken adsl udbyder er egentlig bedst nå det kommer til hastighed og
ping. jeg har overvejet en 256/128 hos TDC fordi vi har isdn og defor
ikke kan have adsl hos andre

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-04-01 09:39

"Johnny" <johnnylorentzen@hotmail.com> wrote in message

> hvilken adsl udbyder er egentlig bedst nå det kommer til hastighed og
> ping. jeg har overvejet en 256/128 hos TDC fordi vi har isdn og defor
> ikke kan have adsl hos andre

nej ikke hos Mobilix. Hvis i ikke vil oprette en ny PSTN linie, eller
konvatere tilbage til PSTN.

Men hos Cybercity og Worldonline kan i sikkert godt også få adsl. Det er
bare betinget af, om der er kobber ledigt ned til centralen! Altså et
ledigt sæt, som ikke bruges til noget som helst andet.. så det er
ligemget om man har PSTN, ISDN eller ingen telefon.

Fra : Morten Trab

Dato : 21-04-01 10:56

> fordi vi har isdn og defor
> ikke kan have adsl hos andre

Hmmm. Jeg har da også ISDN og jeg får da ADSL hos Cybercity på mandag.

Hvorfor skulle det ikke kunne lade sig gøre at få ADSL hos andre, hvis du
har ISDN??

Mvh. Morten

Fra : Johnny

Dato : 21-04-01 12:16

On Sat, 21 Apr 2001 11:55:39 +0200, "Morten Trab" <morten@trab.dk>
wrote:

>Hmmm. Jeg har da også ISDN og jeg får da ADSL hos Cybercity på mandag.
>
>Hvorfor skulle det ikke kunne lade sig gøre at få ADSL hos andre, hvis du
>har ISDN??
>
>Mvh. Morten

Det har jeg læst på CC's hjemmeside, men det kan godt være at de har
slettet det nu

Fra : Hauge

Dato : 21-04-01 12:45

Hejsa

> Det har jeg læst på CC's hjemmeside, men det kan godt være at de har
> slettet det nu

Det stod der ikke for 7 mdr. siden da jeg fik DSL ved CC, og jeg har ISDN
ved TDC.

Mvh Hauge

Fra : Morten Trab

Dato : 21-04-01 18:16

> Det har jeg læst på CC's hjemmeside, men det kan godt være at de har
> slettet det nu

Kender en der har haft CC ADSL siden de begyndte at udbyde det, og de har
også haft ISDN i MANGE år, og de har da heller ikke haft problemer...

Er du sikker på at du ikke har misforstået noget, eller tænker på en eller
anden anden udbyder??

Mvh. Morten

Fra : Lars Krag

Dato : 21-04-01 13:28

"Johnny" <johnnylorentzen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hvilken adsl udbyder er egentlig bedst nå det kommer til hastighed og
> ping. jeg har overvejet en 256/128 hos TDC fordi vi har isdn og defor
> ikke kan have adsl hos andre

Jo, du kan da. Både hos WOL og CC med en routerbaseret løsning. De kører jo
ikke med skillefilter, og så kan det være fløjtende lige meget hvilke linjer
du i øvrigt har, for adsl kører på sit eget kobber. Jeg har adsl hos wol og
isdn hos tdc og begge dele virker fint.

Lars