Erfaringer med USB Memory Key.
Fra : Rune \(7800\)

Dato : 12-01-04 16:32

Jeg står og skal bruge en USB Memory Key.
Jeg har kikket lidt på www.edbpriser.dk , og har fundet denne:
http://www.pcfocus.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=1934

Nogen der har erfaringer med den? Eller med andre, både gode og dårlige.
Jeg skal faktisk kun bruge den til dokumenter (16-32MB),
men hvis jeg alligevel skal investere i en ny, kan jeg vel ligeså godt købe
en lidt større.

Rune

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-04 16:42

Er bekendt med produktet... ganske udemærket, ikke noget specielt

Der er vist ikke så meget at sige om en USB disk

PS. det er ikke længe siden jeg så at man sammen med et abonoment på et PC
blad fik en USB disk på 16Mb ram til sådan en standard pris ca. 50kr. Og så
er det jo bare at skodde bladet når du har dimsen

Fra : Dennis Lange

Dato : 12-01-04 17:33

Kasper Meldgaard skrev:
> PS. det er ikke længe siden jeg så at man sammen med et abonoment på
> et PC blad fik en USB disk på 16Mb ram til sådan en standard pris ca.
> 50kr. Og så er det jo bare at skodde bladet når du har dimsen

Der er lige et link her.

http://www.magasinet-digitalfoto.dk/Crosslink.jsp?p=bohp&d=112&a=105

Jeg har en tilsvarende 16 MB USB-disk fra samme forlag. Den ser godt nok
anderledes ud, men det er sikkert også den største forskel - den fungerer
udemærket.

Bare husk at opsige abb. med det samme efter regningen er betalt!

--
Mvh.
Dennis Lange

Fra : Rune \(7800\)

Dato : 12-01-04 18:45

"Dennis Lange" <dblng3@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Der er lige et link her.

Kikker lige.

Tak for hjælpen begge 2...

Rune

Fra : aes

Dato : 12-01-04 17:42

Hej
Jeg har selv haft flere USB keys af typen du linker til! De er OK har aldrig
haft driver problemer, eller problemer med tabte data! Tilgengæld er de
meget store ude for enden, dvs hvis den pågældene USB port sidder bare en
lille smule inde i kabinettet så kan man ikke bruge den -- det har jeg været
ude for på en del maskiner. Jeg har også været ude for det på laptops hvor
USB porten sad helt i den ene side, der kunne jeg heller ikke bruge den! Jeg
ved der følger et kabel med, men det har man jo ikke altid på sig. Så jeg
vil nok fraråde dig at købe sådan. Køb istedet nogle af de nye tynde, de kan
fx se sådan ud: http://www.zitech.dk/product/Details.aspx?ID=125131

Mht til størrelse så bliver 16-21 hurtig for lidt, og en 128 koster altså
ikke meget mere.
Mvh Aes

Fra : Rune \(7800\)

Dato : 12-01-04 18:44

"aes" <aes@donnotreply.com> skrev i en meddelelse
> Hej

*snip*

>Så jeg
> vil nok fraråde dig at købe sådan. Køb istedet nogle af de nye tynde, de
kan
> fx se sådan ud: http://www.zitech.dk/product/Details.aspx?ID=125131

Det havde jeg ikke lige tænkt på, det skal lige med i mine overvejelser..

> Mht til størrelse så bliver 16-21 hurtig for lidt, og en 128 koster altså
> ikke meget mere.

Derfor søgte jeg også erfaringer om en 64 MB - USB 2 dims

Tak for hjælpen.

Rune

Fra : Rune \(7800\)

Dato : 12-01-04 20:29
Fra : Henning

Dato : 12-01-04 20:44

On Mon, 12 Jan 2004 16:32:18 +0100, "Rune \(7800\)"

Kan den boote? Ikke alle keys kan!

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Rune \(7800\)

Dato : 12-01-04 21:06

"Henning" <newsmail@mailme.invalid> skrev i en meddelelse

> Kan den boote? Ikke alle keys kan!

"Jeg skal faktisk kun bruge den til dokumenter"

Det er ikke nødvendigt...

Rune

Fra : Henning

Dato : 12-01-04 21:45

On Mon, 12 Jan 2004 21:05:40 +0100, "Rune \(7800\)"
<gustne_rune*SLET*@hotmail.com> wrote:

>"Henning" <newsmail@mailme.invalid> skrev i en meddelelse

>"Jeg skal faktisk kun bruge den til dokumenter"
>
>Det er ikke nødvendigt...

Næ, måske ikke nu, men når du om en måned finder ud af det ville være
rart...

Henning
hsb@(fjernes)image.dk