Email fra/til mobil?
Fra : Steen

Dato : 12-01-04 16:08

Er det muligt at sende beskeder (emails) fra en mobiltelefon til en
computer, og hvordan gøres det?

Og samme spørgsmål...bare omvendt?

Steen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-01-04 16:42

On Mon, 12 Jan 2004 15:07:44 +0000, Steen wrote:

> Er det muligt at sende beskeder (emails) fra en mobiltelefon til en
> computer, og hvordan gøres det?

Du går ind i mail clienten på din mobil og sender som normalt.

På min T610 er det lige til, men på din xxx ved jeg ikke om det er
muligt, men fortæl hvilken du har, da jeg er lidt for forkølet til, at
kunne læse tanker lige nu

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 12-01-04 16:53

"Steen" wrote in message
> Er det muligt at sende beskeder (emails) fra en mobiltelefon til en
> computer, og hvordan gøres det?

Ja. Hvis ikke din mobil har en desideret send e-mail funktion, går du bare
ind i skriv beskeder, skriver email-adressen efterfulgt af mellemrum, og
derefter din besked. Du sender det så til 200 hvis du har Telmore/TDC.... De
andre ved jeg ikke lige, men det står helt sikkert på deres hjemmeside....

> Og samme spørgsmål...bare omvendt?

Nej, det kan man ikke mere!

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 12-01-04 19:30

> Er det muligt at sende beskeder (emails) fra en mobiltelefon til en
> computer, og hvordan gøres det?

Dette er ikke (kun) henvendt til dig, men føler du dig truffet, jae, så
er der nok en grund ;=)

Men hermed lige en lille bøn: Vil i derude bag skærmene ikke godt være
så flinke at bruge bare 10 SEKUNDER på at kigge et par dage tilbage i
gruppen og se om en anden skulle have stillet/besvaret netop det
spørgsmål i brænder for.
De utallige tråde om samme emne spilder vores alles tid + båndbredde hos
alverdens internetudbydere.
På forhånd tak.

Til dig - Steen - kan jeg oplyse at dit spørgsmål har været oppe 2 gange
i sidste uge, onsdag og lørdag....

--
Michael
http://vindenand.dk