Kan et link fra en side udfylde felter i e~
Fra : ttnabb

Dato : 12-01-04 14:43

Hej

Jeg har en medarbejder side, hvor brugerne skal kunne klikke på
navnet og så blive ledt over i en formular, med forudfyldt
afdeling og navn. Dette kan jeg godt få til at virke, hvis jeg
anvender rammer, men dette kan jeg ikke her.

Hvordan sender jeg afdeling og navn fra en side, til en formular
på en anden side ??

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 14-01-04 14:28

"ttnabb" <thmn@djurslandsbank.dk> escribió

> Hvordan sender jeg afdeling og navn fra en side, til en formular
> på en anden side ??

Hvis det er imellem to sider på forskellkig server kan det ikke lade isg
gøre. vis os siden hvor problemet eksisterer.