netværk
Fra : Andreas Lindberg

Dato : 20-04-01 23:59

Jeg ved ik om dette er den rigtige gruppe.. Men hvis det ikk er, fortæl mig
det lige :)

Det er sådan at jeg skal sætte noget hjemme netværk op og det skal se pænt
ud, vi vil ik ha kabler all over, så vi har fundet ud af at der er kabel rør
i væggende...

Så ville vi lave (jeg ved ik hvad de hedder) stik kontakterne lignede boxe i
væggen... Så man bare pluggede et kabel til

Det store spørgsmål fra mig er nu, hvor og vilket kabel/"stik" dåse skal der
bruges, og hvor kan det købes

Det skal helst være i Københavns området gerne tæt på vestegnen...

Håber et positivt svar :)

Andreas Lindberg
Webmaster On: www.quak.dk www.free-guestbook.net www.xianno.com
Test min nye side, som ik helt er færdig endnu på www.quak.dk/quak2
Smid en note i gæstebogen :)
ICQ= 4633819

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 21-04-01 01:28

Andreas Lindberg skrev...

>Jeg ved ik om dette er den rigtige gruppe.. Men hvis det ikk er,
>fortæl mig det lige :)

dk.edb.netvaerk er nok den rigtige

--
kent - Overclocking FAQ: