Lyd ud på ASUS A7N8X - Deluxe GD ???
Fra : Kaasing

Dato : 12-01-04 11:47

Hej
Jeg kan ikke få lyd ud bagtil når jeg har tilsluttet frontudtaget på mit
Coolermaster Centurion kabinet, altså uden at jeg har sat noget i
frontstikkene, for så skal der selvfølgelig heller ikke komme lyd ud bagtil.
Jeg havde tidligere et aopen HQ48 kabinet med frontudtag, og det virkede
fint.
Det er selvfølgelig nok mig der har sat pinnene i de forkerte stik, men er
der ikke lige en der gider smide en vejledning til mig så?
Jeg har manualen til motheboardet, og har læst den, synes også jeg har sat
stikkene i de rigtige stik, men det virker bare ikke.

/Poul

Fra : Eigil Jacobsen

Dato : 12-01-04 23:22

> [...]
> Jeg har manualen til motheboardet, og har læst den, synes også jeg har sat
> stikkene i de rigtige stik, men det virker bare ikke.

Her er et bud:

Har du husket at sætte windows til at spille på 4 højttalere ?
kontrolpanel - lyde - højttalerindstillinger - avanceret -
kvadrofonhøjttalere ?

Fra : Kaasing

Dato : 13-01-04 11:35

Det hjælper ikke, og det er heller ikke det jeg vil. Jeg vil have at den
spiller lyde helt normalt, når der er koblet højttalere til bagtil, og når
jeg så sætter hovedtelefoner i foran, går lyden væk bagtil og spilles kun i
hovedtelefonerne. Sådan var det på den gamle, og sådan skal det være på den
nye.
Nu er det kun gennem hovedtelefonerne i front jeg kan høre noget
Men ellers tak for budet

/Poul