3310 svær at tænde ???
Fra : Christian..

Dato : 12-01-04 09:14

Hej

Jeg har en 3310 som er svær at tænde og når den er tændt, slukker den af sig
selv inden for 1 min.
Den kan også finde på at tænde af sig selv.
Er der nogen der har et tip eller kender en site med fejl tips, så lad
høre..

Christian

Fra : helloo.dk

Dato : 12-01-04 09:45

"Christian.." <news@cdn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den kan også finde på at tænde af sig selv.
> Er der nogen der har et tip eller kender en site med fejl tips, så lad

Det lyder som en vandskade / fugtskade.. Men frygt ikke. dette kan i 80% af
tilfældene laves så din telefon kommer til at fungere 100% igen.

Fugtskade kan komme hvis du har været ude i meget koldt vejr og går ind i
varmen. Du har set hvordan briller kan dugge når folk kommer ind. tænk på at
sådan gør din telefon også på printet.. (fugtskade)

Hilsen Dan
--
Gratis unlock af DCT4 telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : helloo.dk

Dato : 12-01-04 09:52

> [...]
> Den kan også finde på at tænde af sig selv.
> Er der nogen der har et tip eller kender en site med fejl tips, så lad

Du kunne jo også være heldig at det var´din gummi knap (tænd/sluk) som var
mørnet og så sidder mere eller mindre fast i din micro swits så den tænder
og slukker som det passer den..
Prøv at tag coveret af og chek om din micro swits kan tænde og slukke der.
Eller hvis den ser helt ødelagt ud (evt. om du kan høre/mærke om den
"klikker" når du trykker på den)
Ellers skal du have en ny på.
Hilsen Dan

Fra : Christian..

Dato : 12-01-04 11:25

Hej helloo.dk

Det var lige godt fa...., jeg syntes jeg havde prøvet alt. Jeg fjernede
gummi knappen og det ser ud til den er i orden. Jeg tog knappen og kikkede
på den og på styre gummi anordningen var der en lille gummi knold (vendte
ned mod switchen) den skar jeg af med en skalpel og nu virker den også med
den gamle gummi knap.

TAK FOR HJÆLPEN...!!!!

Christian..

Fra : helloo.dk