Spamaassissin
Fra : Ivar Madsen

Dato : 11-01-04 23:57

Jeg er begyndt at få SPAM som slipper igennem min spamassassin, version

og tænker på om ikke der er en data fil, som kan opdateres engang imellem,
ligesom på MS orinteret virusscanner?

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / realistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | frem til motorvejbyggeriet blev påbegyndt

Fra : Lars Dybdahl

Dato : 12-01-04 00:31

Ivar Madsen wrote:
> og tænker på om ikke der er en data fil, som kan opdateres engang imellem,
> ligesom på MS orinteret virusscanner?

Jo - spamassassin har en opsætningsfil - men herudover kan du også tilføje
bayesian filtering, hvor du kan oplære din spamassassin til at kende
forskel på gode og dårlige e-mails.

Lars.

--
Freelance programmør

Fra : Chris

Dato : 13-01-04 14:14

On Mon, 12 Jan 2004 00:31:27 +0100, Lars Dybdahl <lars@dybdahl.dk>
wrote:

>Jo - spamassassin har en opsætningsfil - men herudover kan du også tilføje
>bayesian filtering, hvor du kan oplære din spamassassin til at kende
>forskel på gode og dårlige e-mails.

Hvor gemmer den opsætningsfil?

Chris
---
Reply with no _PRIVACY_ in mail address.

Fra : Niels Teglsbo

Dato : 14-01-04 20:39

Ivar Madsen <spam.usenet.im@milli.dk> wrote:

> Jeg er begyndt at få SPAM som slipper igennem min spamassassin, version
> og tænker på om ikke der er en data fil, som kan opdateres engang imellem,
> ligesom på MS orinteret virusscanner?

Der kommer nye versioner af SpamAssassin, 2.61 er nyest, og der kommer
muligvis 2.62 i morgen engang.