Mobiltelefoni i Russland
Fra : HH

Dato : 11-01-04 23:45

Hej,

Jeg har en vend der skal være i St.Petersburg fra februar til juni, og vi
vil gjerne holde kontakt via våre mobiltelefoner.

Hvordan bør vi gjøre dette?
Han har en Nokia 3650 og jeg har en 7250i.
Kan man sende og motta MMS i Russland/St Petersburg?

Mange tak.

-HH

Fra : DJ_Adrian

Dato : 11-01-04 23:54

ifølge
http://mailkalender.tdcmobil.dk/roamingdata/output/postpaid_roaming/country/250_1.htm
er der god chance for at sende/modtage sms/mms i rusland...der er mindst 10
operatørere..kunne bedre forstå hvis vi snakkede afghanistan...:D

Fra : Thomas Rygaard

Dato : 12-01-04 01:23

I kan også tilmelde jer på www.tele-link.dk her er samtaleprisen mellem en
dansk mobiltelefon og en russisk mobiltelefon 2,62 dkr pr. minut. Husk bare
på at der skal være et russisk simkort i din vens mobiltelefon hvis I skal
spare penge. Hvis han fortsætter med et dansk/norsk simkort skal der betales
en meget dyr roamingtakst som ofte ligger på 5-7 kr pr. minut. TeleLinks
service kan også bruges til/fra Norge.

Mvh
Rygaard