Browser der er "kompatibel" med MSN gruppe~
Fra : Linak

Dato : 11-01-04 20:21

Jeg kunne godt tænke mig at benytte en browser, der kan have flere
"vinduer" åbent i stil med Mozilla og Opera... men, jeg vil jo gerne
kunne poste beskeder i mine MSN grupper også, og der har jeg en anelse
problemer med de 2 førnævnte.

Mozilla 1.5 lader mig godt nok poste, men har ikke alle mulighederne
i det vindue man skriver sine beskeder i - såsom den gule menubar med
alle ikoner for aligning text, størrelse, indsætte billeder etc. Ej
heller er der den lille mulighed for at klikke html til/fra.

Opera 7.23 åbner slet ikke vinduet, men giver bare et fint hvidt
vindue.

Er det mig der mangler at indstille noget, eller har BillyGoates lavet
sine sider så de reelt set ikke kan ses via andre end hans egne
browsere?

Hvis nogen har erfaring med end anden browser, der funker med MSN
grupper, er jeg da klart interesseret

Lina

A child of five would understand this.
Send someone to fetch a child of five.
Groucho Marx

Fra : Ole Hansen

Dato : 12-01-04 00:11

Linak <noneofyourbeeswax@nowhere.com> writes:

> [...]
> "vinduer" åbent i stil med Mozilla og Opera... men, jeg vil jo gerne
> kunne poste beskeder i mine MSN grupper også, og der har jeg en anelse

Avant-Browser, der er en ny skal til Internet Explorer, har tabbed
browsing. Jeg har dog aldrig proevet den :)
<http://www.avantbrowser.com/>

--
Ole Hansen

Fra : Linak

Dato : 13-01-04 07:13

Hvis nogen venlige sjæle svarede på dette, kunne du/I ikke være søde
at reposte?
Min newsserver crashede søndag nat, og da den kom igen i går aftes,
var det uden de meddelser postet i det tidsrum, den var nede.

Lina

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 13-01-04 09:21

Linak skrev:

> Hvis nogen venlige sjæle svarede på dette, kunne du/I ikke
> være søde at reposte?

Der kom ét svar på dit spørgsmål - det kan findes her:

Hvis din newsserver ikke har det, kan det findes på Google:
<http://groups.google.com/groups?as_umsgid=85y8sew066.fsf@bugs.oaf.
dk>

> Min newsserver crashede søndag nat, og da den kom igen i går
> aftes, var det uden de meddelser postet i det tidsrum, den var
> nede.

Prøv at genindlæse (nulstille) gruppen.

NB: Læs gerne min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Linak

Dato : 13-01-04 18:00

Øeeeh... tak.. kan ikke findes på min server.
Jeg mangler et døgns beskeder... og links til dem bringer dem desvære
ikke tilbage

Lina

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 13-01-04 09:42

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:

> <http://groups.google.com/groups?as_umsgid=85y8sew066.fsf@bugs.
> oaf.dk>

Ups - linket knækkede. Her er et der skulle være klikbart:

<http://groups.google.com/groups?as_umsgid=85y8sew066.fsf@bugs.oaf.dk>
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til
at tro, at de har vundet. Men i virkeligheden har de tabt.«
Ole Togeby i Information

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 13-01-04 18:33

Linak skrev:

> Øeeeh... tak.. kan ikke findes på min server.

Hvilken newsserver er det?

> Jeg mangler et døgns beskeder... og links til dem bringer dem
> desvære ikke tilbage

Heller ikke et googlelink?

Du overså tilsyneladende den her.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Linak

Dato : 14-01-04 11:08

On Tue, 13 Jan 2004 18:32:47 +0100, Jens Gyldenkærne Clausen
<jens@gyros.invalid> wrote:

>Hvilken newsserver er det?

>Heller ikke et googlelink?

>Du overså tilsyneladende den her.

Googlelink? Sorry, men her gik den ikke til google.
Og jeg bruger Corenews da min internet udbyder ikke tilbyder hverken
email eller usenet.

Hvad er problemet i at copy/paste evt. svar til mig?????

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 14-01-04 12:39

Linak skrev:

> Googlelink? Sorry, men her gik den ikke til google.

Jeg gav to links i mit første indlæg i går - et news-link og et
googlelink. Det sidste kan åbnes i enhver browser. Du får det
lige en gang mere:

<http://groups.google.com/groups?as_umsgid=85y8sew066.fsf@bugs.oaf.dk>

> Og jeg bruger Corenews da min internet udbyder ikke tilbyder
> hverken email eller usenet.

O.k. Det ser ud til at være en betalingsserver. Hvis du ikke har
behov for binære grupper, findes der gratis alternativer - fx
Sunsite.

> Hvad er problemet i at copy/paste evt. svar til mig?????

Ikke det store i dette tilfælde, men generelt synes jeg ikke der
er grund til at genposte et indlæg når det kan findes direkte
via Google.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Linak

Dato : 14-01-04 17:20

On Wed, 14 Jan 2004 12:39:19 +0100, Jens Gyldenkærne Clausen
<jens@gyros.invalid> wrote:

>Jeg gav to links i mit første indlæg i går - et news-link og et
>googlelink. Det sidste kan åbnes i enhver browser. Du får det
> [...]

Ooops.. havde overset link nummer 2 - mange tak