Q: hvor købes mørktonet acryl
Fra : Michael frøkjær

Dato : 11-01-04 19:56

i Århus området.
Jeg mangler til vinduerne i en banner 30!

\michael
Himstregimsen - Egå

Fra : ThomasT

Dato : 11-01-04 21:27

Hos større glarmestre-firmaer, men vær forberedt på det er dyrt, medmindre
du kender nogen, som kender nogen.

Jeg skulle have en plade "polycarbonat" på 150x65x0,6 cm, den skulle den
lokale glarmester have ca. 2500,- for. Den fik jeg gennem en kammerat for
500,-, godt nok kun 5mm, men jeg overlever nok.

Fra : Svend Brandt Jensen

Dato : 11-01-04 21:30

Hej.

Brug tonet acryl istedet for polycarbonat (lexan). Acryl er mere ridsefast
end lexan, men lidt mere skrøbelig at arbejde med.
Når du skal skære i acrylet brug en vinkelsliber med en skæreskive for
acryl. Det er langt hurtigere og sikrere end stiksaven og båndsaven.

/Svend

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 15-01-04 15:07

Der var en tråd for et par uger siden, hvor der var nogle eksempler på folk
der havde købt det ganske billigt i ??? Silvan ??

/Bjarke

Fra : Michael frøkjær

Dato : 15-01-04 17:21

Det var klar lexan Hvilket jeg vil være ked af at få i min båd!! Det
skal være mørktonet, og jeg er heller ikke varm på ide'n med solfolie!

Så endnu en gang, hvor købes mørktonet acryl???? evt mørk lexan

\michael

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk> skrev i en
meddelelse news:bu66q2$24ep$1@news.cybercity.dk...

Fra : Bjarne - 8270

Dato : 19-01-04 22:51

Spørg hos BS Plast på der ligger midt på Sindalsvej.

--
/Bjarne - 8270 Holme

***************

Svar sendes til adressen 'bjarne.bak@paul.dk' hvor 'paul' erstattes med