Tjek min hjemmeside - kommentarer ønskes!
Fra : Mona Ammitzb?ll Rasm~

Dato : 11-01-04 17:58

Hej alle billedkunst-interesserede.
Tag et kik ind på min hjemmeside: www.sitecenter.dk/ammitz
- og kommentér meget gerne. Virker diasshowet som det skal hos dig, og
hvad synes du ellers om det du ser?
På forhånd tak for din tid.
Mange venlige hilsener
MONA

Fra : steffen martin

Dato : 11-01-04 18:49

"Mona Ammitzb?ll Rasmussen" <mona.ammitzboell@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:64e872e3.0401110858.75942b93@posting.google.com...
> [...]
> Tag et kik ind på min hjemmeside: www.sitecenter.dk/ammitz
> - og kommentér meget gerne. Virker diasshowet som det skal hos dig, og

Hej Mona

En fin side, men
Forsiden: K'l'ik ind på min Webudstilling
Du burde nok fjerne ' ' fra Klik. Og hvilket ord er 'Webudstilling'? Det
virker underligt at der under denne titel gemmer sig rigtige malerier.
Webudstilling er et ord for noget man har lavet på nettet, efter min mening.
Dias virker fint, dog er det ikke kunst jeg ville købe, men det er en ganske
personlig mening.

vh
--
Artist Steffen Martin, odense, denmark
www.steffenmartin.com | www.urbanpoor.com

Fra : Mona Ammitzb?ll Rasm~

Dato : 13-01-04 23:49

Hej Martin - og tak for dine råd - de er blevet fulgt. Også tak for
din personlige mening - vi arbejder jo i lidt forskellige stilarter,
smag og behag osv.
- men een ting jeg godt kunne lide at vide er din hemmelighed. Ifølge
din hjemmeside er det ikke så længe siden du er startet ud, og så er
du allerede med i et galleri og blevet skrevet om i Kunstavisen osv.,
så hvis du kunne give nogle fif, så...

Fra : steffen martin

Dato : 14-01-04 11:59

"Mona Ammitzb?ll Rasmussen" <mona.ammitzboell@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:64e872e3.0401131449.59977b22@posting.google.com...
> [...]
> din hjemmeside er det ikke så længe siden du er startet ud, og så er
> du allerede med i et galleri og blevet skrevet om i Kunstavisen osv.,

Hi Mona,

PR, PR og PR. Det er de 3 første ting jeg har arbejdet hårdt på. Dygtighed
udi maleriet hjælper jo selvfælgelig også :)
Jeg var ret heldig med at få en køber, der tilfældigvis er en af Dk's mest
anerkendte kritikere, og han har skubbet på de rigtige steder også.
Men dit navn er [altid] ligeså vigtigt som din kunst, Husk det!

see you in the artworld,

Steffen

Fra : JMJ

Dato : 14-01-04 16:22

On Wed, 14 Jan 2004 11:58:36 +0100, "steffen martin"
<steffen@XXXsteffenmartin.dk> posted:

>Men dit navn er [altid] ligeså vigtigt som din kunst, Husk det.
Correct....and as sad as the artworld today. Want to please ?
Cut the head off a horse. Paint the same thing over and over.
Ya don't have to be good at your craft today, just a clown.
But there are some that would rather paint than clown.
You have a choice, work at your art or *push* your art.
If your more interested in money than craft do something else with your
life.
It takes a good long time to get established and it's always luck that
plays the biggest role.
If Jean-Michel Basquiat had not met Warhol he'd have never *won*.
Warhol was the best PR man in New York..........but far from the best
painter.
Your choice.
/Obviously I think it's sad to spend time away from work/

--

Regards,
Joe

http://jahn.adr.dk

Fra : JMJ

Dato : 14-01-04 16:46

On Wed, 14 Jan 2004 16:22:25 +0100, JMJ <j///@tele2adsl.dk> posted:

> [...]

>If Jean-Michel Basquiat had not met Warhol he'd have never *won*.
>Warhol was the best PR man in New York..........but far from the best
Just wanted to add, so I'm not misunderstood. Jean-Michel Basquiat
was a good painter, far better than Warhol. The point Steffen made is
correct. Maybe someday, in a perfect world, artists won't need to be
showmen and will be judged on the quality of their Art alone (?).
Wishful thinking......

Fra : steffen martin

Dato : 15-01-04 10:39

"JMJ" <////@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> correct. Maybe someday, in a perfect world, artists won't need to be
> showmen and will be judged on the quality of their Art alone (?).

I dig your point, but Basquiat had already made it before he met Warhol...
Belive me, I read his bio tons of times.

A hype always works too :)

Steffen

Fra : Webmaster Savva

Dato : 20-01-04 15:57

Hej Mona.
Har netop i dag tjekket din HP............. Hmmmmmm
Først og fremmest tillykke med en flot HP, men jeg må sige diasshowet er for
langsomt til rigtigt at kunne nyde det. Jeg har ellers ADSL forbindelse til
nettet på en temmelig høj hastighed.
Dine værker er også meget spændende og nytænkning er altid rart. Dog synes
jeg at værkerne set som helhed er for ens og gav mig et indtryk af at jeg
havde set ét stort værk.
Håber du kan bruge mine kommentarer til noget positivt.

Fortsat god produktion
Mange hilsner

Savva
www.ulski.dk

Fra : A.C. Rosmon

Dato : 21-01-04 11:23

Spændende side, men det kunne være rart at få diasshowet og enkeltbillederne
op, så de fylder mere på skærmen. Fint nok med ensartede billeder, det kan
de forstå på de censurede udstillinger, men vi andre vil gerne se lidt mere.
Du har faktisk også andre mere spændende ting med.

Mvh
A.C.Rosmon

Fra : Mona Ammitzb?ll Rasm~

Dato : 23-01-04 09:43

Hej A.C. og I andre der har kommenteret siden.

Tusind tak for indlæggene indtil videre - det er god inspiration til
at gøre det endnu bedre. Jeg har gang i at få diasshowet til at virke
hurtigere - og til jer der gerne vil se noget mere - bare vent! - Og
så er der også lige dén latente mulighed at kontakte mig for at tage
værkerne i nærmere øjesyn -live! (Ikke nødvendigvis med henblik på
salg - dialogen med andre om hvad billederne sætter i gang hos dem er
ligeså vigtig for mit vedkommende).
Fortsat god surf-lyst.

Mange venlige hilsener

Mona Ammitzbøll Rasmussen