Danske fjordhestsider?
Fra : Anne Berit Nyland

Dato : 20-04-01 22:26

Jeg ville gjerne hatt lenker til danske fjordhestsider - trenger ikke være
stutterier o.l., det er like koselig med private sider om en høyt elsket
fjordhest! Samler på fjordheststamtavler og bilder og har begynt å bli
ferdig med de norske sidene tror jeg...

Mvh, Anne Berit Nyland, Norge

Fra : Pia & Michael Robdru~

Dato : 22-04-01 16:17

Her er hvad Jubii lige kunne finde frem til af sider hvor søgeordet var
fjordhest: http://soeg.jubii.dk/res.asp?loc=dk&soegeord=fjordhest
Og hvis jeg brugte nordbakke som så mange kalder den:
http://soeg.jubii.dk/res.asp?loc=dk&soegeord=nordbakke

mvh Pia

Fra : Anne Berit Nyland

Dato : 22-04-01 19:35

Pia & Michael Robdrup skrev i meldingen <9busk2$8f4$1@news.inet.tele.dk>...
> [...]
>fjordhest: http://soeg.jubii.dk/res.asp?loc=dk&soegeord=fjordhest
>Og hvis jeg brugte nordbakke som så mange kalder den:

Nordbakke? Jeg trodde dere dansker sa nordbagge jeg???

Anne Berit

Fra : RH

Dato : 26-04-01 14:03

der er også en side med fjordheste på