Kasteration af hunkat
Fra : Britta Larsen

Dato : 11-01-04 15:53

Hej NG.

Jeg er i den "heldige" situation, at vores lille Mille er kommet i løbetid.
Hun Lyder være end en flok duer.

Hvad vil prisen ca være på et asteration.
Mig og manden mener ikke vi kan holde til det kuren hele året langt :D

M.v.h.

Britta Larsen, og Billy der undre sig over hvorfor Mille skaber sig sådan.

Fra : Pernille & Jesper

Dato : 11-01-04 16:03

Hej Britta,

yep, det er ved at være sæson for løbetider - Polgara går også og
"småsynger" lidt i dag så hun lægger nok op til de store serenader i
løbet af ugen.

God ide at få Mille steriliseret - en hunkat der går i løbetid efter
løbetid uden at blive parret kan nemlig blive meget frustreret og
skruptosset. En kastration af hunkat koster i omegnen af 800-1200 kr alt
efter hvor man er i landet og hvilken dyrlæge man vælger, men jeg håber
ikke I vil lade prisen være så afgørende at I havner hos en vis hr.
Breth Hansen - VEL? Det vil nemlig være synd for Mille...

Hos Kattens Værns internater kan man (tror jeg nok) få kastreret sin kat
til omkring de 800 kr, men det har jeg nu ikke selv prøvet. Vores egen
dyrlæge her i Odense tager 12-1300 kr for det, og jeg har været meget
glad for hans arbejde. Fine syninger, indvendige så katten slipper for
krave, og en kvik og glad kat allerede dagen efter operationen.

/Pernille
www.garion.dk

Fra : Britta Larsen

Dato : 11-01-04 16:16

"Pernille & Jesper" <nospam2@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke I vil lade prisen være så afgørende at I havner hos en vis hr.
> Breth Hansen - VEL? Det vil nemlig være synd for Mille...

Hej Pernille.

Vil ikke sætte mine føder inden for hans dør.
Nej vi bruger den lokale dyrlæger, Skanderborg dyrehospital.
De kasterede også billy, og øremærkede ham ved samme lejlighed.
Vi er lige ved at blive ør i hovedet af alt hendes sygeri ;)
Men hun kan jo ikke selv gøre for det, ville ellers gerne have haft
killinger efter hende da hun er sådan en køn og godmodig kat, men så tænkte
jeg, om det ikke var bedre og hjælpe de killinger der ikke var ønsket i
stedet for el. mangler et sted at bo.

M.v.h.

Britta Larsen

Fra : Linda Christensen

Dato : 11-01-04 16:40

> [...]
> Men hun kan jo ikke selv gøre for det, ville ellers gerne have haft
> killinger efter hende da hun er sådan en køn og godmodig kat, men så tænkte

hejsa
jeg har lige spurt min dyrlæge da jeg os har et par hunkatte som skal
steraliceres i løbet af året....han sage prisen var 1200 kr og det er
bygholm dyrlægerne
er meget glad for min dyrlæge selv efter jeg er flyttet 1 times kørsel
væk bruger jeg ham......med mindre jeg blir så uheldig og få brug for
akut hjælp så må jeg jo finde en her på egnen
MVH Linda

Med venlig hilsen
Linda Christensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 11-01-04 22:05

"Britta Larsen" <britta@trab.dk> wrote in

> [...]
> så tænkte jeg, om det ikke var bedre og hjælpe de killinger der
> ikke var ønsket i stedet for el. mangler et sted at bo.

Det synes jeg lyder som en rigtig god idé. Jeg synes også killinger er
skøøøønnnnne, men så længe der er så stort et overskud, så er det godt
at tænke som du

Husker ikke hvad jeg gav for at få "ordnet" Sofie, men det er jo også
en halv menneskeralder siden nu

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.