Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Fradrag for privat pc
Fra : kenneth

Dato : 11-01-04 14:02

Hej Gruppe

Jeg har ladet mig fortælle, at hvis man bruger sin egen private pc
til at udføre arbejde for det firma man arbejder for, så kan trække et beløb
fra på selvangivelsen. (noget med værdien af pc´en)
Er dette rigtigt og i givet fald hvor kan man finde yderligere oplysninger.

PS. Jeg har besøgt www.toldskat.dk , men kunne ikke finde noget der.

På forhånd tak for hjælpen
Mvh kenneth
--
fjern FJERNDETTE i email ved svar.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-01-04 17:22

kenneth wrote:

> Jeg har ladet mig fortælle, at hvis man bruger sin egen private pc
> til at udføre arbejde for det firma man arbejder for, så kan trække et beløb
> fra på selvangivelsen.

Jeg har ikke lige tid til at finde links frem, men kort fortalt: Det er
stort set umuligt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Søren

Dato : 12-01-04 20:54

"kenneth" <FJERNDETTEkadusut@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra på selvangivelsen. (noget med værdien af pc´en)
> Er dette rigtigt og i givet fald hvor kan man finde yderligere oplysninger.

Hvis dit firma betaler < internetopkaldet > som mit gør og du bruger din egen PC, kan du
ikke få noget fradrag, ejheller får du
fradrag for den kaffe du drikker hjemme og det vand du vasker dig i og toiletskyller i
samt den el- du bruger og varme til opvarmning.

Til gengæld får du befordringsfradrag for alle arbejdsdage også dem hvor du arbejder
hjemme !

Fra : Brian

Dato : 12-01-04 23:36

> Til gengæld får du befordringsfradrag for alle arbejdsdage også dem hvor
du arbejder
> hjemme !

Er du sikker på det??
Har du evt. et link eller noget??

Brian

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-01-04 23:41

Brian wrote:

> Har du evt. et link eller noget??

Mon dog. Der er ikke kørselsfradrag for de dage, man arbejder hjemme.
Man kan måske slippe afsted med at trække det fra på selvangivelsen, men
det er skattesnyd.

--
Mvh. Kim Ludvigsen