Fangst af undslupne Regnbuer fra Musholm??~
Fra : Martin / Odense

Dato : 11-01-04 13:54

Nu har der været så meget snar om alle dem der er
undslupne. Men her på Fyn plejer vi da at stifte
en del bekendskaber med fiskene, men denne gang
har jeg intet hørt overhovedet om fiskere der har
haft dem på gæstevisit.

Er der nogle der i det hele taget har fanget nogle
af dem??

/Martin
- som ikke har den helt store tiltro til at
antallet af undslupne fisk stemmer helt!!

Fra : Holst

Dato : 11-01-04 16:11

Hej Martin...

Jeg har selv og kender mange der har fanget enorme mægter af disse
ørreder... Så det er ikke hel løgn...

Holst

Fra : Thomas

Dato : 11-01-04 16:28

Jeg mener at have læst i et kulørt lystfiskerblad, at de mange undslupne har
holdt sig til Sjælland.
Hilsen
Thomas

Fra : Holst

Dato : 11-01-04 21:00

Det skal nok passe og de er vist også kun gået syd på. Jeg har ikke hørt om
nogle vilde fangster nord for Musholm men vi har som sagt taget mange her
syd for.

Holst

Fra : Lars Aagaard

Dato : 12-01-04 18:18

Hej Martin,

Der er da en enkelt som har fundet vej til fyns land/vand, og den har
vokset sig stor på vejen...
http://www.fangster.dk/default.asp?mode=vis&menu=Forside&Id=16716

Lars Aagaard

Fra : Martin / Odense

Dato : 13-01-04 21:25

Det var da en skam, jeg kunne nu godt tænke mig at
stifte bekendskab med et par af disse krabater
igen. Men det må vente til de finder ud af at fyns
lands børsteorme smager meget bedre

/Martin