Min computer har svært ved og starte
Fra : Lars Sørensen

Dato : 11-01-04 13:28

Hej

Min computer har svært ved og starte når jeg trykker på on/off knappen nogle
gange skal jeg "kun" trykke 10 gange men oftest mange flere gange.
Jeg har lige haft den skilt af for blive klogere, her er lidt facts:
On/Off knappen fejler ikke noget, når jeg prøver og tænde den kan jeg se at
blæseren i strømforsyningen drejer sig et par millimeter ind til jeg slukker
igen så drejer den sig tilbage igen og så kommer der en lyd som når
harddisken stopper men lyden kommer helt sikkert fra strømforsyningen. Når
der enelig lykkedes mig og få den tændt starter hele computeren op som om
intet var hent.
Computeren er en gammel P133 som ellers kører upåklageligt udover at den har
svært ved og starte.
Håber ikke det var en alt for lang smøre, er det bare en ny strømforsyningen
der skal til? eller er det noget andet og kan man stadigvæk få sådan en til
en antik computer

Lars