PC fryser/crasher efter ca.2-5 min spil
Fra : Kasper

Dato : 11-01-04 11:50

Hej Gruppe !

Jeg vil høre om der er en der kan svare på følgende...

Jeg vil lige fastslå at det ikke er et spørgsmål om for høj varme at spillet
crasher efter et par min. (er kontrolleret)
Det har virket (dog har jeg stadig problemer med Battlefield) med RTCW - ET
i al den tid jeg har haft det installeret. I går aftes installerede jeg
nogel codecs, og opdaterede nvidia driveren til skærmen (til den nyeste), og
nu crasher min computer konstant i bla. Need for speed og det RTCW ET. Der
går lige 2-5 min så crasher den (fryser)
Jeg har afinstalleret codecs filerne - jeg har installeret RTCW ET igen
(faktisk 2 gange) - jeg har ikke installeret andet. Dog virker det stadig
ikke. Dog havde jeg nogle problemer med at få mit tv-out til at virke
ordentlig igår, hvor jeg pillede med opløsninger og secondary/primary
screens (men det har vel ikke noget emd det at gøre?)

Jeg kører XP Prof.
Asus P4C800 deluxe MB
1 GB RAM
Asus Gf4 ti4600 128 mb grafikkort.

eer der nogen der ved hvad der skal gøres ??

på forhånd tak !

KM

Fra : Sander

Dato : 12-01-04 05:13