Findes der andre seler end H-selen ??
Fra : Helle Larsen

Dato : 11-01-04 06:52

Er der nogle, som ved, om man kan købe andre slags seler end H-seler til
katte ??

Med venlig hilsen
Helle Larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 11-01-04 10:45

Helle Larsen <besse.helleKATTE@BAKKEget2net.dk> wrote:
> Er der nogle, som ved, om man kan købe andre slags seler end H-seler
> til katte ??

Prøv at gå i Google og skriv "cat harness" så kommer der mange links til
katte seler.

M.v.h
Niels

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 11-01-04 10:40

> Er der nogle, som ved, om man kan købe andre slags seler end H-seler til
> katte ??

Der er selvfølgelig denne:
http://www.fastfunpages.com/02/09/fcat/cat.jpg

Men om den så kan anbefales er jo en anden sag..

--
Mvh.
Peter Bak

Fjern koen fra min e-mail ved direkte svar!

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 11-01-04 10:53

Hej Helle

Nu er det laaang tid siden jeg "eksperimenterede" med
seler men dengang kunne man få en 8-tals-sele, den var
efter min mening bedre end H-selen men bestemt ikke flugtsikker for en
somali

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Katrine Nederby

Dato : 11-01-04 14:46

"Helle Larsen" <besse.helleKATTE@BAKKEget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogle, som ved, om man kan købe andre slags seler end H-seler til
> katte ??

Lene Houe forhandler en såkaldt "Walking Jacket" - synes den ser god ud

Kig på www.felismir.dk/
Klik på "Shop" i menuen og derefter "Katte Legetøj" nederst på siden

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Helle Larsen

Dato : 11-01-04 18:28

> [...]
>
> Kig på www.felismir.dk/
> Klik på "Shop" i menuen og derefter "Katte Legetøj" nederst på siden

Kære alle, mange tak for Jeres svar. Ja Katrine, den ser god ud. Se også
under
tråden Flugtsikker kattesele, hvis du selv er interesseret.