Hjælp, hvad skete der med min puter?
Fra : Toki Lee

Dato : 11-01-04 04:05

Hej,

Min puter er gået i sort (dvs. sort skærm når den tændes) efter jeg har
taget grafikkortet ud og sat det andet kort ind. Jeg tror, at det andet
grafikkort er dødt, derfor tog jeg det ud og installerede det gamle kort
igen. Men skærmen stadig er sort når jeg tænder min puter.

Er der nogen, der kan hjælpe mig med det problem? :(

Tusind tak!

Hilsener,
Toki

Fra : Peter

Dato : 11-01-04 04:11

"Toki Lee" <blurtenderlyREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> igen. Men skærmen stadig er sort når jeg tænder min puter.
>
> Er der nogen, der kan hjælpe mig med det problem? :(

Det kunne jo også være din skærm der er gået død, det sker jo.

Peter-B

Fra : Toki Lee

Dato : 11-01-04 04:22

"Peter" skrev:
> Det kunne jo også være din skærm der er gået død, det sker jo.

Det troede jeg osse og da jeg satte min puter til en anden skærm, var
problemet det samme...

Hilsen,
Toki

Fra : Laziter [9440]

Dato : 11-01-04 05:27

> Det troede jeg osse og da jeg satte min puter til en anden skærm, var
> problemet det samme...

Du huskede naturligvis at tage strømmen _HELT_ fra computeren da du
skiftede kort ikke sandt?
Og kortet er trykket helt i bund? Det sker nemlig nogle gange at man glemmer
at give kortene det sidste tryk så de er helt på plads.

Mvh
Benjamin
laziter@NOSPAMgyxi.dk (fjern NOSPAM)