Et par nye billeder af mine dejlige katte.
Fra : Britta Larsen

Dato : 11-01-04 00:03

Hej alle sammen.

Jeg fangede lige kattene i en hyggestund. Så syntes også i lige skulle se
med.

http://www.smilly.dk/images/kat/storvask2.JPG
http://www.smilly.dk/images/kat/storvask1.JPG
http://www.smilly.dk/images/kat/hygge_nap.JPG

Jeg vil for alt i verden ikke bytte mine dejlige husmisser ud med race
katte, dermed ikke sagt at jeg ikke kunne tænke mig en race kat.
Tror mange gange det også er prisen der gør hvad man vælger at købe :)

M.v.h.

Britta Larsen og Billy og Mille der lige er kommet ind ude fra løbegården
for 2 gang inden for ½ time ;)

Fra : Eva Schmidt

Dato : 11-01-04 01:17

"Britta Larsen" <britta@trab.dk> skrev i en meddelelse news:btq08o$2md$1@svr-1.homedir.dk...
> Hej alle sammen.
>
> Jeg fangede lige kattene i en hyggestund. Så syntes også i lige skulle se
> med.

Hej Britta

Hvor er det nogle dejlige billeder af nogle dejlige katte!!

Tak for synet - det er herligt at se,
hvor glade de er for hinanden!

mvh Eva

Fra : Helle Larsen

Dato : 11-01-04 06:07

> [...]
>
> M.v.h.
>
> Britta Larsen og Billy og Mille der lige er kommet ind ude fra løbegården

Hej Britta,

jeg hjemtog billedet Storvask 2. Dejligt billede, men ALT for stort
efter min ringe mening og ringe maskinstørrelse. Det tog ALT for lang
tid at hjemtage det, og det fylder MEGET mere end skærmen, og derfor får
- i hvert fald jeg - IKKE et godt udbytte af det. Håber, at du opfatter
dette som positiv "kritik" og ikke andet.

Iøvrigt er Dansk Huskat en RACE, hvis du ikke vidste det. Ifølge
dyrlæger og ifølge fagbøger. Så du ER den lykkelige ejer af
racekatte.

Med venlig hilsen
Helle Larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Britta Larsen

Dato : 11-01-04 10:25

"Helle Larsen" <besse.helleKATTE@BAKKEget2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> - i hvert fald jeg - IKKE et godt udbytte af det. Håber, at du opfatter
> dette som positiv "kritik" og ikke andet.

Hej Helle.

Viste godt de er for store, men da jeg ikke lige havde et program inde på
min com til at ændre på størelsen , lagde jeg dem på min egen hjemmeside,
ellers plejer jeg at ligge billederne på dk-fritid-dyr-kat.dk.

Min IE passer selv billedet til efter størelsen på kærmen el. vinduet.

> Iøvrigt er Dansk Huskat en RACE, hvis du ikke vidste det. Ifølge
> dyrlæger og ifølge fagbøger. Så du ER den lykkelige ejer af
> racekatte.

Det er jo rat at høre, elsker nemlig huskatte, de kan jo får i alle farver
og størelser :D

M.v.h.

Britta Larsen

Fra : Helle Larsen

Dato : 11-01-04 17:53

> [...]
>
> Min IE passer selv billedet til efter størelsen på kærmen el. vinduet.

> Det er jo rat at høre, elsker nemlig huskatte, de kan jo får i alle farver

Oki Doki altsammen Britta. ;>)
Jeg ved godt, at det, der skelnes mellem her på siderne, det er, om en
kat har stamtavle eller ikke har stamtavle. Der er vist ingen her, som
bestrider, at Dansk Huskat er en race i sig selv. Om så dine katte og
min kat er race-RENE, det skal jeg ikke kunne udtale mig om. :o§