slette alle INN's filer log og alt muligt ~
Fra : Ivar Madsen

Dato : 10-01-04 22:45

Jeg har fået rod i rettigheder/bruger/gruppe til en stribe INN filer, så nu
tænker jeg på at få slettet dem alle sammen, således at jeg kan installere
INN forfra, og ikke have denne fatale fejl i filerne,,,

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / realistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | frem til motorvejbyggeriet blev påbegyndt

Fra : Jesper Krogh

Dato : 11-01-04 08:47

I dk.edb.system.unix, skrev Ivar Madsen:
> Jeg har fået rod i rettigheder/bruger/gruppe til en stribe INN filer, så nu
> tænker jeg på at få slettet dem alle sammen, således at jeg kan installere
> INN forfra, og ikke have denne fatale fejl i filerne,,,

Afinstaller rpm-pakken og fjern indholdet af /var/log/news /var/lib/news
/var/spool/news og /etc/news/

Det skulle gøre det.

Jeg ville nok nøjes med at "flytte" dem i første omgang.

--
../Jesper Krogh, jesper@krogh.cc, Jabber ID: jesper@jabbernet.dk
Jabber - Det eneste instant messaging system der sikrer DIT privatliv.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 11-01-04 09:17

Jesper Krogh skrev i -dk.edb.system.unix:

> Afinstaller rpm-pakken og fjern indholdet af /var/log/news /var/lib/news
> /var/spool/news og /etc/news/
> Det skulle gøre det.

OK, men som du kan se langt nede i "Re: 20 sekunder for at connecte til
newsserveren" (det er news.cybercity.dk) så er INN kommet op og køre nu

> Jeg ville nok nøjes med at "flytte" dem i første omgang.

Ligesom jeg har en copi af de .conf filer jeg har ændret i, det er lidt
letter end at skulle til at hive dem ud af .rpm parken igen,,,