TX 97 og "stor" HD på 42 GB
Fra : Henrik Mahler

Dato : 20-04-01 21:49

ASUS TX 97, hvor er det nu grænsen ligger for HD-størrelse ?

(Jeg hear ikke kunnet finde relavante oplysninger hverken direkte
i bios, i manual, eller på deres hjemmeside)

Skal jeg regne med at fabrikanternes dertil indrettede software
såsom IBM´s "Diskmanager" vil virke hvis alt andet slår fejl ?

MVH

Henrik Mahler

Fra : Peter Pan

Dato : 21-04-01 10:49

"Henrik Mahler" <henrik-mahler@get2net.dk> wrote in message
> ASUS TX 97, hvor er det nu grænsen ligger for HD-størrelse ?
>
> (Jeg hear ikke kunnet finde relavante oplysninger hverken direkte
> i bios, i manual, eller på deres hjemmeside)

32 GB er grænsen med nyeste bios.

> Skal jeg regne med at fabrikanternes dertil indrettede software
> såsom IBM´s "Diskmanager" vil virke hvis alt andet slår fejl ?

Det er da et forsøg værd.

Mvh
Anders