Driver!!
Fra : S@ndman

Dato : 20-04-01 21:37

Hejsa,

Jeg har lige købt et Microstar 815EP Pro bundkort. Jeg har lagt win2k ind,
men jeg kan ikke finde nogle win2k drivere til det lydkort som sidder
onboard, nogen som kan hjælpe..??? hvordan sætter jeg det til at køre Ultra
DMA 100 i win2k..??

Jimmy

Fra : FeZ

Dato : 20-04-01 23:16

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Jeg har lige købt et Microstar 815EP Pro bundkort. Jeg har lagt win2k ind,
> men jeg kan ikke finde nogle win2k drivere til det lydkort som sidder
> onboard, nogen som kan hjælpe..???
Er det det har bundkort du har:
http://www.msicomputer.com/products/detail.asp?ProductID=157

hvordan sætter jeg det til at køre Ultra DMA 100 i win2k..

Det skulle det gerne gøre automatisk hvis du har
Ultra DMA100 diske og bruger de rigtige kabler.
Hvis Win2000 finder diskene bør den vist også
køre 100 hvis kabler og diske er iorden. (?)

Drivere kan hentes på:

Fra : FeZ

Dato : 20-04-01 23:20

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
Arrgh, kom til at sende indlægget før jeg blev færdig.

Det med UltraDMA 100 er ikke noget man "sætter"
systemet til. Det sker af sig selv hvis controlleren findes
korrekt og de før nævnte diske og kabler kan køre
UltraDMA 100...

Fulgte der ikke en CD med bundkortet, der skulle der gerne
ligge drivere på til både controller og lydkort...

Ellers så prøv på:
http://www.msi.com.tw/support/driver/driver.htm

Så skulle det hele vist være med.

--