K: logitech fødder.
Fra : Cool_bombom

Dato : 20-04-01 21:19

jeg ved det lydder lidt underligt, men jeg har Cordless DesktopT Pro
modellen(altså det store trådløse keyboard med knækket på midten), hvor jeg
er kommet til at knække benene på.

så tænkte jeg måske at der var en der ude der sad inde med ligende keyboard
som er derfekt, men hvor benene er hele, hvor jeg så måske kunne købe disse
ben.

skriv venligst tilbage til mig via Cool_bombom@wanadoo.dk

Mange hilsner
Cool_bombom.

P.S. håber der en der kan hjælpe mig.

Fra : mohr

Dato : 20-04-01 23:36

"Cool_bombom" <Cool_bombom@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> jeg ved det lydder lidt underligt, men jeg har Cordless DesktopT Pro
> modellen(altså det store trådløse keyboard med knækket på midten),
hvor jeg
> er kommet til at knække benene på.

Prøv evt. at kontakte Logitech i Danmark, jeg har oplevet super
service. Er der ikke 3 års garanti på det keyboard?

Denmark
Logitech
Århusgade 88, 4.sal
2100 København Ø
Denmark
+45 - 70 20 06 16 Trade Sales Enquires
+45 - 35 44 55 16 Product Information - Denmark
+45 - 35 44 55 17 Technical Help - Denmark

/mohr