Plextor cd-rom brænder i Nero
Fra : Kasper

Dato : 10-01-04 19:08

HEJ !

Jeg har haft en 24 speed Plextor cd-rom brænder og brugt Nero uden
problemer. Nu har jeg fået en Plexter 48 speed og sat den i istedet for den
gamle. Men nu har jeg det problem at Nero ikke vil genkende min brænder.
Windows XP finder og skriver at det er en plextor 48 speed. men Nero skriver
bare den ikke er en supported drive, hvilket jeg slet ikke kan forstå. Jeg
synes at have prøvet alt. geninstallering af nero som i øvrigt er version
5.5.9.0

Er der nogen der ved hvordan jeg får Nero til at godkende denne brænder, den
er ikke i oversigten "choose recorders", og det gør dermed at jeg eks. ikke
kan køre multisessions...

er der nogen hjælp til hvad jeg skal gøre !?

MANGE TAK !

mvh
Kasper

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-04 19:21

> [...]
den
> er ikke i oversigten "choose recorders", og det gør dermed at jeg eks.

opdater nero til minimum ver 5.5.9.2