Firma der kan unlocke Sony Ericsson i Sønd~
Fra : Jan Tønder

Dato : 10-01-04 17:28

Hej gruppe.

Da jeg ikke ønsker at undvære min telefon i flere dage, vil jeg gerne opsøge
et firma der kan unlocke min Sony Ericssom T610 på stedet. Er der nogen der
kender et firma i Sønderjylland der kan dette?

På forhånd tak for svar.

Jan

Fra : helloo.dk

Dato : 10-01-04 23:17

"Jan Tønder" <jan-tonderNOSPAM@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> kender et firma i Sønderjylland der kan dette?

Brug venligst www.dkunlock.dk til at søge unlockere da dette ellers bliver
total uoverskulig med alle de forspørgelser..
Hilsen Dan

--
Gratis unlock af DCT4 telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : thomas

Dato : 13-01-04 03:45

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse

> Brug venligst www.dkunlock.dk til at søge unlockere da dette ellers bliver
> total uoverskulig med alle de forspørgelser..
> Hilsen Dan

hvis manden har lyst til at stille et spørgsmål skal du vel ikke bestemme om
han må det
Thomas

Fra : helloo.dk

Dato : 13-01-04 10:33

thomas" <postkasse_66@hotmail.comm> skrev i en meddelelse

> hvis manden har lyst til at stille et spørgsmål skal du vel ikke bestemme
om
> han må det

Nej men da jeg også er bruger her i news kan jeg vel godt fortælle at min
erfaring siger mig at det bliver en ren børnehave når folk ikke bruger de
steder der er lavet til den slags. Hvis alle unlockere skulle skrive "det
kan jeg" ville denne gruppe blive helt ubrulig for os andre. Derfor!
Håber du blev klogere!
Hilsen Dan

Fra : thomas

Dato : 23-01-04 19:09

> [...]
> erfaring siger mig at det bliver en ren børnehave når folk ikke bruger de

hvis han vil spørge her så kan du jo bare springe over det hvis du syntes
det er en børnehave

> Hvis alle unlockere skulle skrive "det
> kan jeg" ville denne gruppe blive helt ubrulig for os andre.

du klare dig nok tror du ikke

> Håber du blev klogere!

nej du har ikke skrevet noget jeg ikke vidste

Thomas

Fra : helloo.dk

Dato : 23-01-04 19:54

"thomas" <postkasse_66@hotmail.com> wrote in message

> hvis han vil spørge her så kan du jo bare springe over det hvis du syntes
> det er en børnehave

Det var nu for at hjælpe manden og alle andre som søger en unlocker.
Hvorfor tror du at www.dkunlock.dk blev lavet??
Det var netop for at have en søgemaskine hvor man kunne finde en unlocker
tættest på ens eget hjem! Så brug den "for søren"
Hilsen Dan