wannasave 3 måneder efter.... venter stadi~
Fra : PsHdO

Dato : 20-04-01 20:29

Hej.

Er jeg den eneste der stadig mangler at modtage mine telefoner efter nu at
have ventet hele 3 måneder??
Jeg har trods dette fået sim-kortene for 1 måned siden....

Mit andet spørgsmål er:
Er der så kun 5 måneder tilbage af mit gratis telia abonnement, allerede
INDEN jeg har modtaget telefonerne ???

D. 11/4 fik jeg efter et par dages venten, en mail tilbage på min rykker, om
at de hurtigst muligt ville finde et svar til mig, men det er heller ikke
kommet.... hmmmm.....

Mvh.
Helle Olsen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-04-01 07:53

PsHdO skrev:

>Er jeg den eneste der stadig mangler at modtage mine telefoner ...
>Er der så kun 5 måneder tilbage af mit gratis telia abonnement, allerede
>INDEN jeg har modtaget telefonerne ?

Nej. Det ville være et brud på aftalen.

--
Bertel

Fra : jan steen sørensen

Dato : 21-04-01 08:12

Ring til Wanna-Save, efterlys din telefonen hos dem - læs evt. på deres
hjemmeside vedr. forsinket lev.
De er flinke til at hjælpe, men er ramt af leverandørsvigt (der var ikke
reserveret telefoner nok i "forecast"- derfor lang leveringstid)

Jan

Fra : PsHdO

Dato : 21-04-01 20:51

Hej igen.

> De er flinke til at hjælpe, men er ramt af leverandørsvigt (der var ikke
> reserveret telefoner nok i "forecast"- derfor lang leveringstid)

Jeg syntes ellers også at jeg har været flink til at hjælpe wannasave, jeg
har flere gange gjort opmærksom på at de telefoner vi får IKKE nødvendigvis
skal være Motorola 180, men at to andre, bare de er ens også kan bruges.

Men jeg må jo nok aligevel prøve at ringe til dem.

Mvh.
Helle

Fra : Helle

Dato : 23-04-01 13:18

> [...]
> meget uinteressant at høre på uge efter uge. Jeg gad godt vide, hvordan Wanna-Save vil håndtere de 30.000 kunder senere, hvis der indenfor garanti-perioden skulle opstå fabrikationsbetingede fejl & mangler (eller lignende) på telefonerne. Jeg er overbevist om, at kunderne igen bliver ladt i stikken i en uendelighed, så derfor er mit råd til nye Wanna-Save kunder:

Drop det -også selvom det er gratis! Det stinker af bondefangeri!

Helle

Fra : Christian Bech

Dato : 27-04-01 09:06

PsHdO <pshdo@get2net.dk> wrote:

> Hej.
>
> Er jeg den eneste der stadig mangler at modtage mine telefoner efter nu at
> have ventet hele 3 måneder??
> Jeg har trods dette fået sim-kortene for 1 måned siden....

Jeg modtog min i forgårs, så de er altså stadig i gang med at sende ud.
Min var bestilt i allersidste øjeblik, så mon du ikke snart får din.

--
- Christian. "Og naar de Skillerum, der lukker om Staterne,
Nationaliteten, om føje Tid falder for den kosmopolitiske

Fra : jan steen sørensen

Dato : 28-04-01 13:46

>Er jeg den eneste der stadig mangler at modtage mine telefoner efter nu at
>have ventet hele 3 måneder??
>Jeg har trods dette fået sim-kortene for 1 måned siden....

Der er en del der endnu ikke har modtaget telefoner, DERFOR efterlys den
direkte hos Wanna-Save

>Mit andet spørgsmål er:
>Er der så kun 5 måneder tilbage af mit gratis telia abonnement, allerede
>INDEN jeg har modtaget telefonerne ???

Nej.! Når du (endelig) har modtaget både telefon og SIM-kort, ringer du til
Telia (gratis nummer 80 10 10 80) - be' dem om at registere at du NU har
modtaget din telefon, og hermed ønsker at begynde de 6 mdr. gratis abon. -
Det er det svar jeg har fået hos Wanna-Save og Telia.

> [...]
om
>at de hurtigst muligt ville finde et svar til mig, men det er heller ikke

Mail eller evt. ring til dem, oplys navn OG adresse, dit tildelte
mobilnummer, samt evt. fødselsdato.
Det letter ekspeditionen hos dem. = Hurtigere levering.

Jan
Wanna-Save kunde

Fra : Kaspar Brandt

Dato : 03-05-01 16:25

"jan steen sørensen" <jss@private.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg har heller ikke modtaget telefonen endnu - og jeg bestilte ca. d. 10.
februar.... (jeg fik dog simkortet efter 3 uger....)
PS: Jeg har rykket for telefonen 4-5 gange, men fik kun svar første gang
(standardsvaret - der jo altså ikke er sandt - det med de 3-4 ugers
ventetid)

Vh Kaspar