Hunderis
Fra : Bente Schmidt

Dato : 10-01-04 14:26

Hej

Jeg overvejer at købe hunderis til min hund, men vil gerne høre om der
er nogen her der har erfaringer med hunderis ?

Mvh Bente

Fra : René Kofoed

Dato : 11-01-04 19:34

"Bente Schmidt" <alterapars@alterapars.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg overvejer at købe hunderis til min hund, men vil gerne høre om der
> er nogen her der har erfaringer med hunderis ?
>
> Mvh Bente

Hej Bente.
Du kan hos nogle dyrehandlere købe risflager, som bare skal overhældes med
koldt/varmt vand.
Umiddelbart vil jeg sige, at du ikke skal vænne hunden til gradvist, da man
jo giver hunde med dårlig mave, udkogte ris.
MVH Susanne.

Fra : Winther

Dato : 12-01-04 12:55

> [...]
>
> Jeg overvejer at købe hunderis til min hund, men vil gerne høre om der
> er nogen her der har erfaringer med hunderis ?

Hejsa

Der maå være nogle Barffolk, der bruger foderris

Vh. Winther

Fra : Bille

Dato : 15-01-04 23:05

Hvorfor ikke bare bruge alm ris ????
det vel også billigere når der ikke er et hundelogo på æsken