flash af en siemens c35
Fra : Kadim

Dato : 10-01-04 08:38

Hej,

Jeg har en Siemens C35, som jeg godt kunne tænke mig at flashe med en anden
sprogpakke.

Jeg har før prøvet at flashe en Nokia, men er fremgangsmåden den samme, skal
man også her bruge et flasher kabel og hvad med programmet og fileren til
modellen????

glæder mig til at høre fra jer.

Mvh.
kadim

Fra : helloo.dk

Dato : 10-01-04 23:16

"Kadim" <rachid@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en Siemens C35, som jeg godt kunne tænke mig at flashe med en
anden
> sprogpakke.

Hvilket sprog ønsker du da?? De ligger frit omkring på nettet....

> Jeg har før prøvet at flashe en Nokia, men er fremgangsmåden den samme,
skal
> man også her bruge et flasher kabel og hvad med programmet og fileren til
> modellen????

Nej det er nemmere at flashe en Siemens. De kommer som regl i en exe fil som
du blot køre sammmen med dit datakabel (skal være uorginal) så går det helt
af sig selv.

Hilsen Dan

--
Gratis unlock af DCT4 telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : Kadim

Dato : 11-01-04 13:01

Jeg skal bruge sproget Arabisk, ellers mange tak for det.

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 11-01-04 16:58

Hej
> Jeg skal bruge sproget Arabisk, ellers mange tak for det.

Den skulle hedde noget i retning af: c3i!1805.exe

Morten

Fra : Kadim

Dato : 11-01-04 21:12

Hej igen,

tak for det hurtig svar, er der nogen af jer der har en liste over
sprogpakker til siemens???

Nokia kalder dem A, B osv. A med bland andet dansk.