netværks statistik
Fra : Morten Fjendbo

Dato : 10-01-04 00:08

Jeg brugte en gang et lille program på en redhat maskine som kunne give
"real time" statik over netkortene.. man kunne køre det over ssh, hed vist
noget med tcp.. men er ikke sikker.. det skulle ligge som standart i en red
hat install.. (kan huske det brugte bla. røde og blå farver)
Er der en der kan give mig et hint?

--
Mvh Morten Fjendbo

Fjern: (REMOVE) i adresse ved svar til mail

Fra : Christian Joergensen

Dato : 10-01-04 00:11

On Sat, 10 Jan 2004 00:08:25 +0100, Morten Fjendbo wrote:

> [...]
> noget med tcp.. men er ikke sikker.. det skulle ligge som standart i en red
> hat install.. (kan huske det brugte bla. røde og blå farver)

iptraf?

--
Christian Jørgensen | "Ford, you're turning into a penguin"
http://www.razor.dk | "Stop it"

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 10-01-04 00:32

Christian Joergensen wrote: