hvilken cpu
Fra : hansi

Dato : 09-01-04 19:49

hej ng

jeg har et lille spørgsmål vedr en cpu , jeg har et ældre bundkort med
socket 7 kan man sætte en hvilken som helst socket 7cpu i , i manualen er
der amd k5 166 mhz

mvh hansi

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 09-01-04 19:58

"hansi" <wan@city.dk> crashed Echelon writing

> jeg har et lille spørgsmål vedr en cpu , jeg har et ældre bundkort med
> socket 7 kan man sætte en hvilken som helst socket 7cpu i , i manualen er
> der amd k5 166 mhz

Du kan sætte en så stor CPU i den som bundkort nu kan klare at clocke op
til.

Du kan også være så heldig at komme højere op, dog kun med AMD K6-2 (vidst
nok også K6-3) CPU'er da de har indbygget multiplier.

--
Bjarke Andersen