USB 2,0
Fra : Erik Kirkeby Rasmuss~

Dato : 09-01-04 17:54

Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe, men jeg prøver.
Jeg har lige installeret et kort til USB 2.0, men efter installationen kan
jeg ikke få enhedshåndteringen under hardware til at vise, at der også
virkelig er installeret 2.0.
Oversigten viser godt nok en udvidelse med et antal hubs og en controller,
men begrebet "2.0" er ikke vist.
Kan jeg så regne med, at installationen er sket som ønsket??
Jeg har testet de installerede porte, som alle viser, at de virker korrekt.

M.v.h.
Erik

---

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 09-01-04 17:58

"Erik Kirkeby Rasmussen" <erkirkeby@hotmail.com> crashed Echelon writing

> Kan jeg så regne med, at installationen er sket som ønsket??
> Jeg har testet de installerede porte, som alle viser, at de virker
> korrekt.

Alt efter hvordan driveren er skrevet, vil den sikkert ikke vise dig at det
er USB2.0.

Din IDE controllere viser jo i enhedhåndteringen heller ikke om det fx.
IDE100 eller IDE133.

Men igen det handler om at programmøren har skrevet teksten i driveren.

--
Bjarke Andersen

Fra : salle \(8700\)

Dato : 09-01-04 17:59

du skiver ikke hvad for styresytem du anvender

salle

Fra : Erik Kirkeby Rasmuss~

Dato : 09-01-04 18:08

Jeg har XP Home. (Ifølge installationsvejledningen skulle
enhedshåndteringen vise, at der er tale om USB 2,0).

Erik

---

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-04 18:23

> Jeg har XP Home. (Ifølge installationsvejledningen skulle
> enhedshåndteringen vise, at der er tale om USB 2,0).
Har du installeret service pack 1?

Mvh
Aksel Spandet

Fra : Henrik Petersen

Dato : 09-01-04 19:46

> Jeg har XP Home. (Ifølge installationsvejledningen skulle
> enhedshåndteringen vise, at der er tale om USB 2,0).

USB 2.0 virker kun med ServicePack 1. eller kører du kun USB 1.1
henrik

Fra : Erik Kirkeby Rasmuss~

Dato : 10-01-04 00:26

Jeg har forlængst installeret servicepack 1 og kører herudover med
automatisk opdatering.

Erik

---

Fra : Sven

Dato : 10-01-04 01:05

> Oversigten viser godt nok en udvidelse med et antal hubs og en controller,
> men begrebet "2.0" er ikke vist.
> Kan jeg så regne med, at installationen er sket som ønsket??

Begrebet "2,0" kommer nok heller ikke med. På mit mobo hedder USB 2
"enhanced USB Host Controller", når USB 2 driveren er installeret (WinXP m
SP1)

Sven

Fra : NEIL [9000]

Dato : 10-01-04 02:29

"Erik Kirkeby Rasmussen" <erkirkeby@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Kan jeg så regne med, at installationen er sket som ønsket??
> Jeg har testet de installerede porte, som alle viser, at de virker

Kører det over 1 mB/sec så kører du USB2

Fra : salle \(8700\)

Dato : 10-01-04 10:59

hej erik

hvad et cips set har du på dit bundkort ? (via,intel)

jeg kan mail usb2,0 driver til dig hvis vil ha det ?

er på ca 3 mb

salle

Fra : Morten Andersen

Dato : 11-01-04 15:35

"NEIL [9000]" <topbanana@gmx.netop> wrote in message
> Kører det over 1 mB/sec så kører du USB2

Kan usb 1.1 ikke klare 4Mb/sec?
Morten

Fra : Ken

Dato : 11-01-04 16:52

On Sun, 11 Jan 2004 15:35:13 +0100, "Morten Andersen"
<FJERNESmorten-andersen@webspeed.dk> wrote:

> Kan usb 1.1 ikke klare 4Mb/sec?

USB 1.1 = 1.5 Mbit/s och 12 Mbit/s.