Juhuuuuuuu endelig sne
Fra : Martin Larsen

Dato : 09-01-04 17:29

Så fik vi endeligt så meget sne at det kan kaldes for sne. Og det
forvandlede så vores 10 mdr's hvalp til en cirka 10 ugers hvalp. Den tonser
rundt i sneen og har gjort det de sidste 2 timer, den opføre sig som hele
verden er et helt nyt sted. SQ sjovt at se sin hund når den første gang
opleve snevejr

Mvh MArtin

Fra : Pwh

Dato : 09-01-04 17:35

Martin Larsen wrote:
> [...]
> tonser rundt i sneen og har gjort det de sidste 2 timer, den opføre
> sig som hele verden er et helt nyt sted. SQ sjovt at se sin hund når

Ja det er rigtigt skægt, også når de finder ud af at man pludselig kan gå på vandet ;)

/Jens

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-01-04 18:30

On Fri, 9 Jan 2004 17:28:40 +0100, "Martin Larsen"
<martin0larsen@mail.dk> wrote:

> [...]
>rundt i sneen og har gjort det de sidste 2 timer, den opføre sig som hele
>verden er et helt nyt sted. SQ sjovt at se sin hund når den første gang

Uhh ha min er fra mexico og helt skaldet ... det kan hun sgu ikke tåle
..... jeg har ellers en frakke til hende den kostede 450 bops ikke om
hun vil ha den på ))

det utaknemelige skarn :) !

så her bliver der gået tur om natten hvor der ikke er sne så højt oppe
--

1.)Mv. Bo M Mogensen
2.)"Puha badder badder." Ejwind K.

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 09-01-04 18:41

> [...]
> rundt i sneen og har gjort det de sidste 2 timer, den opføre sig som hele
> verden er et helt nyt sted. SQ sjovt at se sin hund når den første gang

Jeg kan kun tilslutte mig dette. Tessa har også NYDT at hun har kunne vælte
sig rundt i det nyfaldne sne. Det er _noget_ bedre end det is der har
ligget tilbage fra sidste snefald.
Hun er også blevet forkælet med ekstra lange legeture

> Mvh MArtin

Mvh.

Kenneth (Tessas far)

Fra : Annika Pedersen

Dato : 09-01-04 23:30

> [...]
> tonser rundt i sneen og har gjort det de sidste 2 timer, den opføre
> sig som hele verden er et helt nyt sted. SQ sjovt at se sin hund når

Uhh, så længe ville mine ikke være ude - den "store" (Chili på 1½år) er
ikke vild med det - man bliver nemlig VÅD..
Batman derimod (5mdr) synes at sne er sjovt, og spurtede haven rundt -
for derefter at drøne hele hytten igennem og vælte sig ind i mors dyne.
Derefter ud igen... gjorde han 3 gange og så en pause - og fortsatte i
den dur hele eftermiddagen.

Batman duftede også så godt i sidste uge til vores undren nærmest
frugtagtigt. Årsagen blev hurtigt fundet - Fars habanero-planter (som er
chilier med abrikossmag i sig) og andre køkkenurter er gode at tage et
blad fra engang imellem og spise.. ;)
Nu dufter han ikke af det mere.

--
Annika P

Fra : Anja Bjerke

Dato : 10-01-04 02:44

Martin Larsen wrote:
> [...]
> tonser rundt i sneen og har gjort det de sidste 2 timer, den opføre
> sig som hele verden er et helt nyt sted. SQ sjovt at se sin hund når

He-he, det er morsomt ja! Ganske tungt for hunden når det blir mye snø.

Forestill dere min gravhund gå tur i 40 cm løs snø! (Vi behøver ikke gå så
lange turer i så mye snø, det er effektiv mosjon!!)

Hilsen Anja (fra Norge)