Nokia 3310 upgrade til 3315
Fra : Søren Meinertz

Dato : 09-01-04 14:49

Hejsa

Jeg har ladet mig fortælle at man selv kan opgradere sin nokia 3310 til en
nokia 3315 passer det????

Mvh Søren

Fra : Poul Johannsen

Dato : 09-01-04 16:29

Hej

> Jeg har ladet mig fortælle at man selv kan opgradere sin nokia 3310 til
en
> nokia 3315 passer det????

Ja det er rigtigt

Mvh Poul

Fra : Søren Meinertz

Dato : 09-01-04 17:58

Hejsa igen..

Men hvordan???

Mvh Søren

Fra : DonE

Dato : 10-01-04 18:14

Søren Meinertz fandt sit tastatur og skrev:
> Hejsa igen..
>

> Men hvordan???
>
> Mvh Søren
>

> "Poul Johannsen" <poul-johannsenFJERNDETTE@rnet.dk> wrote in message

Din software skal være fra mindst version 5.47
Du kan se, hvilken version du har ved at skrive *#0000#

--

/DonE

Fra : Søren Meinertz

Dato : 10-01-04 23:33

Hejsa

Den er opdatere til 5,47.....

Hvordan gør jeg....???..

Mvh Søren

Fra : DonE

Dato : 11-01-04 01:37

Søren Meinertz fandt sit tastatur og skrev:
> Hejsa
>
> Den er opdatere til 5,47.....
>
> Hvordan gør jeg....???..
>
> Mvh Søren

Køber et datakabel.
Ser lidt på denne side: http://www.oz1eee.dk/
Det var lige den eneste jeg kunne finde som beskrev forløbet

--

/DonE

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-01-04 19:06

Søren Meinertz skrev:

>Jeg har ladet mig fortælle at man selv kan opgradere sin nokia 3310 til en
>nokia 3315 passer det????

Man kan også lave sin bil selv, hvis man har evnerne og udstyret.
Sådan er det med stort set alt.

Ja, hvis man har evnerne og udstyret, så kan man godt - så det er en
god idé at fortælle hvad man ved, og hvad man evt. har af udstyr.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!